آمار ثبت نام در کاردانی های بدون آزمون علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آمار ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی گفت: شنبه ۱۳ شهریور آخرین فرصت ثبت نام است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، دکتر حسین توکلی گفت: ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال ۹۶ - ۹۵ از ۷ شهریورماه آغاز شده و داوطلبان تا ۱۳ شهریور می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

ویاوآزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

توکلی گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۸۰ هزار ریال (۱۸ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

او ادامه داد: تاکنون ۲۱ هزار و ۹۲۶ داوطلب در این دوره ثبت نام کرده اند و توصیه می شود که داوطلبان سریع تر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور با اشاره به ظرفیت پذیرش گفت: ظرفیت پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال ۹۶ - ۹۵ تعداد ۴۹۱ هزار و ۷۳۵ است.

20103

کد خبر: 673917

وب گردی

وب گردی