بادامچیان:  مجموعه اصولگرایان بر اساس محوریت روحانیت در انتخابات فعالیت  می کند/موتلفه اسلامی نامزد خود را عرضه خواهد کرد

جلسه فراکسیون نمایندگان ادوار حزب موتلفه اسلامی به ریاست دکتربادامچیان تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی ، دکتر بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحولات اخیر در ساختار و کادر حزب و چابکسازی آن اظهار داشت: در مسئولیت های حزب موتلفه اسلامی تحولاتی پدید آورده شد و نسل سوم موتلفه اسلامی مسئولیت ها را به عهده گرفتند.


وی در ادامه افزود: نظر غالب در مجموعه اصولگرایان این است که همگرایی و هماهنگی بین اصولگرایان بر اساس محوریت روحانیت محترم(جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) انجام گیرد و تشکل ها و کسانی که محوریت روحانیت را پذیرا هستند با هم همراه شوند.

بادامچیان همچنین گزارشی درباره سیاست حزب موتلفه اسلامی در معرفی یک نامزد موتلفه ای برای ریاست جمهوری را برای مجموعه اعضای فراکسیون بیان داشت و افزود: همانطور که آقای حبیبی دبیر کل محترم حزب موتلفه اسلامی در روز خبرنگار اعلام کردند ، موتلفه اسلامی نامزد موتلفه خود را عرضه خواهد داشت و امید دارد که تشکل های ارزشگرا و اصولگرا نیز در بررسی نامزد ها اگر نامزد حزب موتلفه اسلامی را اصلح و ارجح یافتند ، وحدت نظر در مورد این نامزد در بین همه تشکل ها و چهره ها پدید آید.


وی افزود: اگر در نهایت نگرش جمعی جریان اصولگرایان این شد که ائتلافی صورت گیرد، موتلفه اسلامی با دست پر در این ائتلاف به رایزنی با همه مجموعه اصولگرایان اقدام خواهد کرد.


همچنین در این جلسه اهم مسائل کشور و نظام مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان هر کدام نظرات خود را ارئه دادند و تحلیل ها مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد که در جلسه بعدی با نگاه جامعی تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

203

کد خبر: 674147

وب گردی

وب گردی