۵ محصول جذاب بازار شیمیایی در تالار پتروشیمی

معاملات محصولات شیمیایی امروز در تالارفرآورده های نفتی و پتروشیمی با حجم ۱۵هزار و ۷۷۴ تن ثبت شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، عرضه این محصولات ۲۹ هزار و ۲۰۸ تن و تقاضای خریداران نیز بالغ بر ۲۶ هزار و ۲۸۶ تن بود.

به این ترتیب منواتیلن گلایکول، دی اتیلن گلایکول، سودکاستیک، اسیدترفتالیک ودی اتیلن هگزانول از کالاهایی بودند که برای خرید آنها رقابت انجام شد.

سودکاستیک پتروشیمی اروند با حجم عرضه ۶ هزار تن ۹۱۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴۲۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴۳۱ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول فرسا شیمی هم ۶۶۰ تن عرضه و ۱۰۷۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن یک هزار و ۸۹۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۴ تومان رقم خورد. در همین حال منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند که به صورت نقدی و با حجم ۳۳۰ تن عرضه شده بود، ۴ هزار و ۵۹ تن تقاضا داشت. قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶ تومان رقم خورد.

دی اتیلن گلایکول شازند هم با رقابت با نرخ ۲ هزار و ۲۱۸ تومان خریداری شد، اما دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی با قیمت پایه ۲ هزار و ۱۶ تومان مورد معامه قرار گرفت.

در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس با قیمت پایه معامله شد، اسیداستیک فن آوران و ارتوزایلین برزویه هم وارد سیستم مچینگ شد.

عرضه ۳ هزارتن پی وی سی

همچنین در گروه محصولات پلیمری ۳ هزار و ۱۲۴ تن پی وی سی عرضه شد که تقاضایی معادل ۵۲ هزار و ۵۸۶ تن داشت.

به این ترتیب عرضه گرید ۶۵ پتروشیمی اروند جمعا با ۲۰۱۲ تن، ۲۷ هزار و ۶۲۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۲ تومان رقم خورد.

همچنین عرضه ۱۰۰تنی گرید ۵۷ پتروشیمی آبادان نیز ۱۳ هزار و ۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۶۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۴۸ تومان رقم خورد.

401/601

کد خبر: 674199

وب گردی

وب گردی