اقدامات سازمان محیط زیست در برابر دریاخواری، ساحل خواری و زمین‌خواری/عده‌ای اطراف تالاب انزلی را داده‌اند ویلا ساخته‌اند

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: برخی مناطق حفاظت شده را به عده‌ای داده‌اند و آن‌ها هم ویلا ساخته‌اند و عمده کارهای ما در مناطق حفاظت شده اطراف تالاب انزلی است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار در سفر اخیرش به گیلان درباره اقدامات ویژه در برابر دریاخواری یا ساحل خواری یا زمین‌خواری گفت: گروه‌های خاص از تقویت قوانین محیط زیست ناراضی هستند و بهره نمی برند. برای مثال در همین موضوع بهره برداری از جنگل از دست ما راضی نیستند و یا در بحث شکار که تقریباً دو سال است مانع آن شده‌ایم از ما ناراحتند.

او افزود:در مورد دیگر مانند زمین خواری یا دریا خواری ما دیدیم برخی مناطق حفاظت شده را به عده‌ای داده‌اند و آن‌ها هم ویلا ساخته‌اند، ما در این مدت درگیر شدیم و کشمکش های زیادی داشتیم با نهادها و افراد خاص درگیر شدیم که البته وظیفه محیط زیست همین است اما همین کارها باعث دلخوری می شود.

ابتکار تاکید کرد: عمده کارهای ما در مناطق حفاظت شده بوده است. از اطراف تالاب انزلی تا میانکاله که زمین‌های بسیار ارزشمند هستند. هرکجا زمین خواری شده ما برخورد کردیم.

20106

کد خبر: 674265

وب گردی

وب گردی