واکنش جواد لاریجانی به بیانیه اخیر گزارشگر ویژه دررابطه بااجرای مجازات اعدام قاچاقچیان مواد مخدر

جواد لاریجانی در واکنش به بیانیه جدید احمد شهید در رابطه با اجرای مجازات اعدام تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: باید احمد شهید و دیگر کشورهای غربی از ایران متشکر باشند چون مواد مخدر از افغانستان تولید می‌شود و مقصد نهایی آن‌ها‌ پاریس، برلین، واشنگتن و ... است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در واکنش به بیانیه جدید احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران در رابطه با اجرای مجازات اعدام تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: این اتهامات جدید نیست، به هر صورت ما بر اساس قوانینی که داریم، کسانی که در قاچاق مواد مخدر نقش عمده داشته‌اند و جوانان مملکت را به نابودی کشانده‌اند به اشد مجازات محکوم می‌کنیم که این مجازات ممکن است حبس ابد و یا اعدام باشد.

او گفت: باید احمد شهید و دیگر کشورهای غربی از ایران متشکر باشند چون مواد مخدر از افغانستان تولید می‌شود و مقصد نهایی آن‌ها‌ پاریس، برلین، واشنگتن و ... است.

این مسئول عالی قضایی افزود: البته در ایران بر اساس مسئولیت خودمان عمل می‌کنیم و آن‌ها به جای این که از ما تقدیر کنند ما را تقبیح می‌کنند.

20106

کد خبر: 674301

وب گردی

وب گردی