علی پروین در جایگاه ویژه

هواداران تیم ملی فوتبال ایران، ظرفیت ورزشگاه آزادی تهران را برای تماشای دیدار با قطر تکمیل کردند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21 امشب (پنجشنبه) در نخستین دیدار از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018، میزبان قطر خواهد بود.
تماشاگران ایرانی تمامی 78 صندلی ورزشگاه آزادی را پر کرده اند و بسیاری از هواداران نیز به صورت ایستاده خود را آماده تماشای این دیدار می کنند.
هواداران، تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی را تشویق کردند تا روحیه نفرات برای آغاز این دیدار حساس افزایش یابد.
هنگام ورود دروازه بانان تیم ملی ایران به زمین برای گرم کردن، تماشاگران به شدت آنان را مورد حمایت قرار دادند و از سوی دیگر، بازیکنان قطری را با سوت های ممتد بدرقه کردند.
اعضای کادر فنی و بازیکنان قطر حدود دو ساعت قبل از آغاز بازی برای آشنایی با جو ورزشگاه وارد زمین چمن شده و برای دقایقی به قدم زدن مشغول شدند و سپس به رختکن رفتند. بازیکنان قطر برای لحظاتی از هواداران حاضر در ورزشگاه با موبایل های خود، فیلمبرداری کردند.
تیم ملی قطر در این دیدار با ترکیب، امین لکومت، عبدالکریم حسن، لوئیز جونیور، علی اسدالله، رودریگو تاباتا، حسن الهیدوس، سباستین سوریا، پدرو کوریا، خورخه، احمد یاسر و کریم بوزیاف بازی می کند.
علی پروین کاپیتان و سرمربی سال های دور تیم ملی ایران برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر و در جایگاه ویژه مستقر شد.

401/602

کد خبر: 674392

وب گردی

وب گردی