سرانه فضای ورزشی دانشگاه فرهنگیان کمتر از نیم متر است

رییس اداره اماکن و فضاهای ورزشی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این دانشگاه تازه تاسیس است، گفت: میزان سرانه فضای ورزشی سرپوشیده و فضای باز به ازای هر دانشجو در دانشگاه فرهنگیان حدود 46 سانتی متر است.

ه گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سید رفیع شفا بخش، پیرامون فضاهای ورزشی این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه نوپا و تازه تاسیس است، سرانه فضاهای ورزشی آن نسبت به دانشگاه های دیگر پایین تر است.

او افزود: میزان سرانه فضای ورزشی سرپوشیده و فضای باز به ازای هر دانشجو در دانشگاه فرهنگیان حدود 46 سانتیمتر است. امیدواریم با همت مسئولان دانشگاه فرهنگیان این سرانه ورزشی به سرانه مطلوب و در شأن دانشجو معلمان افزایش یابد.

رییس اداره اماکن و فضاهای ورزشی دانشگاه فرهنگیان، گفت: برای افزایش سرانه فضاهای ورزشی در دانشگاه فرهنگیان، طرح هایی مصوب شده است و سرپرست دانشگاه فرهنگیان قول مساعد داده است که هر ساله یک تا دو سالن ورزشی در استان هایی که فاقد سالن ورزشی هستند، احداث شود.

شفابخش گفت: این نوع جشنواره ها گام موثری در خصوص اجتماعی کردن دانشجو معلمان و توسعه ورزش های همگانی است. همچنین برگزاری اینگونه جشنواره ها می تواند نقش موثری در پرکردن اوقات فراغت دانشجومعلمان ایفا کند.

او هدف از برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی را احیای این بازی ها عنوان کرد و گفت: این جشنواره می تواند به دانشجومعلمان یادآوری کند که می توان بازی های بومی و محلی را در مدارس با فضای اندک و امکانات و هزینه کم اجرا کرد.

20103

کد خبر: 674424

وب گردی

وب گردی