دفتر "آسترید" در ایران به زودی افتتاح می‌شود

در جریان سفر وزیر تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا به تهران، دفتر "آسترید" (کمیسیون تجارت خارجی استرالیا) در ایران افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، «عبدالحسین وهاجی»، سفیر کشورمان در استرالیا به منظور تبادل نظر و بررسی راه‌های توسعه روابط اقتصادی ایران و استرالیا با «استیون چیوبو» (Steven Ciobo)، وزیر تجارت، سرمایه‌گذاری و توریسم استرالیا در محل دفتر کار وی در پارلمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفیر ایران ضمن تبریک پیروزی مجدد وی در انتخابات اخیر پارلمانی بیان داشت، زمینه‌ها و فرصت‌های زیادی برای توسعه و ارتقاء روابط اقتصادی بین دو کشور وجود دارد و امیدواریم با سفر جنابعالی به ایران فصل جدیدی در روابط دوجانبه آغاز شود.

وهاجی ادامه داد: برقراری خط مستقیم پروازی بین تهران و یکی از شهرهای بزرگ استرالیا می‌تواند به توسعه بیشتر روابط اقتصادی، گردشگری و علمی و آموزشی دو کشور کمک کند.

وزیر تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا در این دیدار علاقمندی "کانبرا" را برای توسعه روابط اقتصادی با ایران اعلام کرد و افزود: بسیار خوشحالم که می‌بینم علاقه زیادی در بخش تجاری و بازرگانی استرالیا برای انجام کار اقتصادی با ایران وجود دارد.

وی ادامه داد: قرار است در آینده نزدیک وزیر تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا به منظور دیدار با مقامات عالیرتبه کشورمان در راس یک هیات بزرگ اقتصادی متشکل از بخش‌های نفت و گاز، کشاورزی، مدیریت آب، بازرگانی، بانکی، هواییمایی، معدن و علمی و آموزشی به کشورمان سفر کند.

در این سفر، دفتر کمیسیون تجارت خارجی استرالیا (آسترید) به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

401/601

کد خبر: 674443

وب گردی

وب گردی