تشریح اهداف برگزاری همایش معاونان اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی از زبان دکتر احسانی

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی محورهای برگزاری همایش معاونان اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

دکتر مرتضی احسانی، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری همایش معاونان اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: توجه به همایش معاونان اداری و مالی و لزوم بهره برداری بهینه از نوع برنامه ها، بهترین فرصت است که توصیه ها، پیشنهادات، برنامه ها و اهداف کلان این معاونت، شفاف و واضح بیان شود که انتظارات از معاونان واحدها و مراکز آموزشی چگونه است و چطور می توان این برنامه ها را عملی کرد.
وی در ادامه درباره اهداف برگزاری این همایش افزود: لزوم تقویت تخصصی گرایی، ارتقای دانش و به روز شدن مدیران حوزه اداری و مالی و کارکنان فعال در این حوزه و همچنین بهره گیری از تجارب افراد توانمند یکی از اهدافی است که ما دنبال می کنیم. همچنین تقویت انضباط مالی در واحدها و مراکز دانشگاهی و تلاش برای به روز کردن قوانین اداری و مالی متناسب با شرایط دانشگاه و لزوم نیازسنجی در این حوزه از دیگر اهداف ما در برگزاری این همایش است.
احسانی با اشاره به تقویت نظارت در حوزه اداری و مالی دانشگاه آزاد افزود: تاکید بر لزوم صرفه جویی در هزینه های غیرضروری و به جا هزینه کردن منابع مالی دانشگاه از دیگر برنامه های این معاونت است و درصدد دستیابی به آن هستیم.
احسانی در ادامه با بیان اینکه دفاع از سیستم متمرکز پرداخت حقوق به روسای واحدها و تاکید بر تداوم نظارت با هدف تقویت نظم و رعایت قوانین و مقررات از دیگر برنامه های برگزاری این همایش است، افزود: توصیه به معاونان اداری و مالی که بدون سخت گیری های غیرواجب حتما بخشنامه حق تخصص و حق مهارت را با نگاهی مثبت به کارکنان پرداخت کنند، زیرا دانشگاه براساس نیازسنجی از واحدها این دستور را صادر کرده، بنابراین اجرای آن ضرورت دارد.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد تاکید کرد: توصیه به مسوولان اداری و مالی به منظور تکریم کارکنان ارباب رجوع و توجه بیشتر به مسایل آنان یکی از تاکیدات همیشگی ما بوده است که در این همایش با هم برروی این موضوع تاکید می کنیم. همچنین توصیه به برگزاری جلسات مستمر با کارکنان به صورت غیررسمی و تلاش برای رفع مشکلات افراد هم از دیگر محورهایی است که درباره آن صحبت خواهیم کرد.
احسانی در ادامه با بیان اینکه مدیران اداری و مالی هم برای تقویت قدرت درون زای دانشگاه، درآمدزایی هدفمند و غیرشهریه ای اقدام کنندو شرایط را برای تحقق این امر تسهیل کنند افزود: در این همایش کارگاه ها و کمیسیون های مختلف برگزار می شود و در نهایت این موضوعات برای ابلاغ به صورت بخشنامه با حضور همه اعضا به تصویب خواهد رسید.

لازم به ذکر است همایش معاونان اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه و با حضور دکتر حمید میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

20101

کد خبر: 674496

وب گردی

وب گردی