«شب استاد کامبیز روشن روان» آهنگساز و مدرس صاحب نام موسیقی کشورمان روز یکشنبه چهاردهم شهریورماه در کانون زبان فارسی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، موسسه فرهنگی هنری «بخارا» یکشنبه چهاردهم شهریورماه در محل کانون زبان فارسی میزبان علاقه مندان موسیقی با برگزاری ویژه برنامه «شب استاد کامبیز روشن روان» خواهد بود.

در این برنامه که ساعت ۱۷ تاریخ یاد شده برگزار می شود، فریدون شهبازیان، محمد سریر، اسماعیل تهرانی، فاضل جمشیدی، بیژن بیژنی و کارن همایون‌فر درباره آثار موسیقیایی کامبیز روشن‌روان سخنرانی خواهند کرد. این در حالی است که گروهی از هنرمندان از جمله وحید تاج، همایون رحیمیان، علی جعفری پویان، سهراب برهمندی، کریم قربانی، نگار خارکن و آزاده امیری قطعاتی از ساخته‌های این هنرمند را اجرا خواهند کرد.

کامبیز روشن روان از جمله هنرمندان شناخته شده موسیقی کشورمان است که طی سال های اخیر فعالیت زیادی در حوزه تدریس داشته است. وی تاکنون مقاله های متعددی را به دو زبان انگلیسی و فارسی در حوزه موسیقی منتشر کرده است ضمن اینکه تالیف بیش از یازده جلد کتاب در حوزه مبانی علمی موسیقی و انتشار چندین آلبوم موسیقی به خوانندگی هنرمندان مختلف از جمله فعالیت هایی است که روشن روان در عرصه موسیقی انجام داده است.

این هنرمند آهنگسازی بیش از یک صد فیلم سینمایی را نیز انجام داده که از آن جمله می توان به موسیقی فیلم مسافر اثر عباس کیارستمی، موسیقی فیلم ملکوت اثر خسرو هریتاش، موسیقی فیلم مرثیه اثر امیر نادری، سریال امیرکبیر کار سعید نیکپور، گل‌های داوودی اثر رسول صدرعاملی، سریال ابن سینا، سریال وزیرمختار و بچه‌های طلاق از تهمینه میلانی و رویای خیس از پوران درخشنده اشاره کرد.

502502

کد خبر: 674626

وب گردی

وب گردی