13 مصدوم طوفان مازندران به بیمارستان منتقل شدند

رییس اورژانس مازندران با بیان اینکه از 10 شهریور ماه به تمامی پایگاه های اورژانس، بیمارستانها و شبکه های بهداشت و درمان درباره طوفان اطلاع رسانی شده بود، گفت: بامداد جمعه در شهرهای محمود آباد، بابل، فریدون کنار ،بابلسر و قائمشهر شاهد طوفان بودیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا ، دکتر فرهاد مصدری دراین باره افزود: به دنبال وقوع طوفان، به شهرهای مختلف استان آسیب هایی وارد شد بگونه ای که در شهرستان قائم شهر بسیاری از درختان خیابان های قائم شهر از ریشه کنده شد، سقف تعداد زیادی از منازل مسکونی و مغازه ها تخریب و سقف پایگاه اورژانس 16 متری قائمشهر آسیب دید، پایگاه خیابان ساری قائمشهر دچار آب گرفتگی شد و سیستم آب و برق این پایگاه قطع شدند.

به گفته او پایگاههای اورژانس ارطه، رویان، شماره 3 آمل، ایزد شهر، محمود آباد و کلوده نیز از نظر سیستم آب و برق دچار مشکل شدند.

رییس اورژانس مازندران گفت: 13 مصدوم توسط نیروهای اورژانس در شهرهای قائمشهر، محمود آباد، ایزدشهر و نوشهر به بیمارستانها منتقل و 6 نفر از آنها به صورت سرپایی درمان شدند اما متاسفانه یک جوان در آمل به دلیل سقوط در پی ریز یک ساختمان که پر از آب بود، فوت کرد.

20106

کد خبر: 674748

وب گردی

وب گردی