احتمال رونمایی  از یک محصول جدید Beats

چند روز پیش شرکت اپل تایید کرد که در روز ۷ سپتامبر مصادف با چهارشنبه ۱۷ شهریور میزبان رویدادی خواهد بود که به احتمال بسیار زیاد آیفون جدید در آن معرفی می‌شود. با این حال مشخص شده که احتمالا این رویداد صرفا به معرفی آیفون اختصاص نیابد و علاوه بر آن یک محصول صوتی جدید از محصولات Beats هم معرفی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، این روزها اپل عموما اعلام نمی‌کند که چه محصولاتی در دست معرفی دارد اما حدس زدن بعضی از این محصولات هم آنقدرها سخت به نظر نمی‌رسد. مشخص نیست که هدفون‌های جدید یا اسپیکرهای جدیدی خواهیم دید اما اگر بحث هدفون‌ باشد چندان متعجب نمی‌شویم که نوعی هدفون مخصوص لایتنینگ باشد.

همانطور که می‌دانید مجموعه اخبار، شایعات و تصاویر منتشر شده در ماه‌های گذشته درباره آیفون ۷ نشان می‌دادند که شرکت اپل تصمیم گرفته در این گوشی هوشمند تغییراتی ایجاد کند و یکی از این تغییرات حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری بود. با حذف این جک در آیفون جدید پورت لایتنینگ به کار رفته و احتمال دارد برخی مبدل‌ها هم برای استفاده از هدفون‌های دیگر در اختیار کاربران قرار داده شوند. به هر حال برخی حدس می‌زنند که یکی از محصولات جدید صوتی Beats ممکن است مربوط به همین درگاه لایتنینگ جدید باشند.

20104

کد خبر: 674807

وب گردی

وب گردی