حرکت روبه‌جلو دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در انتشار مجلات علمی و پژوهشی  

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: پنج مجله علمی توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه منتشر می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، صاحبعلی منافی با اعلام این خبر افزود: مجله نانو مواد کاری از گروه مهندسی مواد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با مدیرمسئولی دکتر سید حسین بدیعی دارای رتبه علمی پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد که به شکل فصلنامه منتشرشده و تاکنون 26 شماره از آن چاپ به دست علاقه‌مندان رسیده است .

او گفت: همچنین مجله شیمی کوانتومی و اسپکتروسکوپی با مدیرمسئولی دکتر بهزاد چهکندی هم ازجمله مجلات موفق است که در این دانشگاه منتشر می‌شود و تاکنون 17 شماره از آن به چاپ رسیده و برای اخذ رتبه به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال‌شده است.

منافی گفت: این مجله نیز توسط اعضای گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به چاپ می‌رسد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: پژوهشنامه اختلالات سایکوسوماتیک نیز ازجمله مجلاتی است که قرار است ادامه کار خود را با گروه روانشناسی داشته باشد و در این رابطه تیم گرداننده مجله نیز مشخص‌شده‌اند.

او ادامه داد: مجله تکنولوژی بهره‌برداری از منابع زیرزمینی با مدیرمسئولی سید علی‌اکبر حسینی به آخرین دستاوردهای رشته معدن در شاخه زیرزمینی می‌پردازند و با حضور جمعی از اعضای هیئت‌علمی گروه مهندسی معدن در حال فعالیت است .

صاحبعلی منافی گفت: مجله رسوب و سنگ رسوبی هم توسط گروه زمین‌شناسی منتشر می‌شود و مدیرمسئول آن دکتر عباس کنگی از اعضای هیئت‌علمی همین گروه است .

او افزود: هم‌اکنون مجله فیتوشیمی در حال انجام امور اداری مراحل اولیه برای فعالیت است و انشالله به جمع مجلات دانشگاه افزوده خواهدشد .

منافی بروز بودن مجلات علمی دانشگاه را از خصوصیات بارز آن دانست و گفت: سعی کرده‌ایم در تمامی مجلات آخرین فناوری‌های روز گنجانده شود و از تکرار و مکررات علمی و پژوهشی جلوگیری به عمل آید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از کلیه اعضای هیئت‌علمی خواست تا درصورتی‌که این توانایی را به لحاظ علمی در خود می‌بینند تا در نشر مجله‌ای گام بردارند با مراجعه به حوزه معاونت پژوهش و فناوری اقدام کنند.

20101

کد خبر: 674810

وب گردی

وب گردی