معاون پارلمانی دانشگاه آزاداسلامی: مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی مدیریتی مشورتی است

حجت‌الاسلام علی عسکری در نخستین همایش معاونان اداری مالی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی مدیریتی مشورتی است که در همین راستا شوراهای راهبردی متشکل از افراد برجسته در این دانشگاه تشکیل شده است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام علی عسکری، معاون پارلمانی دانشگاه آزاداسلامی در این جلسه ضمن تبریک سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی این افتخار را دارد که بدون بودجه دولتی ماهانه به حدود یکصد هزار نفر حقوق و دستمزد پرداخت کند و در برنامه ریزی بودجه ای و افزایش حقوق سالانه پیشرو باشد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاداسلامی افزود: درپایان هرسال جلسات هیات امنای استانی بمنظور بررسی و تدوین بودجه سالانه و عملکرد استان ها برگزار می شود و پس از تایید و تصویب هیات امنای مرکزی بحث بودجه و درآمد ابلاغ می شود که خوشبختانه هرساله از فروردین ماه این افزایش اعمال شده است.

عسکری با بیان اینکه با مدیریت دکتر میرزاده در دانشگاه‌آزاد اسلامی سیاست به معنای تدبیر و تدبیر به معنای مدیریت به درستی اعمال شده است، گفت: مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی مدیریتی مشورتی است که در همین راستا شوراهای راهبردی دانشگاه متشکل از نخبگان و فرهیختگان کشوری تشکیل شده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد دانش بنیان گفت: نظام اداری در محیط علم و دانش باید دانش بنیان باشد و دانشگاه ها به سمت دانشگاه کارآفرین حرکت کنند، که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر گام برداشته است.

رونمایی از نرم‌افزار دارایی‌های ثابت در آینده‌ای نزدیک

همچنین حسن امیری، خزانه‌دار دانشگاه آزاد اسلامی در همایش معاونان مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در دوره مدیریت دکتر میرزاده با تدابیر ایشان وظایفی به حوزه خزانه‌داری محول شده، گفت:حوزه خزانه‌داری کارش از حسابرسی، بازرسی و مراجع نظارتی جداست.خزانه دار در کنار روسای واحدها و معاونین مالی هستند تا تخلفی صورت نگیرد.

وی افزود: ما همه سعی خود را می‌کنیم تا تخلفی در واحدها و مراکز استانی انجام نشود، زیرا اگر گزارشی از تخلف از واحدی ارائه شود ما نیز در آن تخلف شریک هستیم. کار خزانه‌داری باید به نحوی باشد که از تخلف پیش از وقوع جلوگیری شود.

امیری با بیان اینکه باید تلاش کنیم خواسته‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات امنا به نحو احسن انجام شود، گفت: برای اولین بار در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی دو بار اموال‌گردانی در تمام واحدها انجام شد که این اتفاق بسیار خوبی است، همچنین نرم‌افزار دارایی‌های ثابت در آینده‌ای نزدیک رونمایی می شود.

20101

کد خبر: 674844

وب گردی

وب گردی