پاداش ویژه برای تیم ملی فوتبال چین/ 3 میلیون یوان برای پیروزی در هر مسابقه

تازه ترین اخبار منتشر شده در چین حاکی است که مسئولان ورزش چین برای شارژ روحی اعضای تیم ملی فوتبال این کشور پاداش مالی ویژه ای در نظر گرفته اند.

به گزارش ایسکانیوز از شهر شن یانگ، پس از آنکه تیم ملی فوتبال چین برابر کره جنوبی در اولین بازی از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی متحمل شکست شد، مسئولان ورزش چین برای پیروزی در سایر بازیها از جمله دیدار مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان به پاداش های مالی کلان روی آورده اند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و چین که دومین بازی از این مرحله از مسابقات محسوب می شود، روز سه شنبه هفته جاری (16 شهریور) در شهر شن یانگ در شمال شرق چین برگزار می شود.
با ورود تیم ملی فوتبال ایران به این شهر که پیش از ظهر امروز (شنبه) صورت گرفت، برخی تارنماها و سایت های چینی اقدام به انتشار اخبار مختلفی در خصوص پرداخت پاداش به اعضای تیم ملی چین کرده اند.
در گزارش ها آمده است، بر اساس برنامه ریزی که فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزشی چین انجام داده اند پاداش 3 میلیون یوانی (هر دلار معادل شش ممیز 68 یوان ) در انتظار ملی پوشان این کشور است.
تارنمای «چاینا اسپورت اینسایدر» چین گزارش کرده است: ملی پوشان این کشور باید تمام توان خود را در بازیهای پیش رو بکار بگیرند تا علاوه بر حضور در جام جهانی صاحب چنین پاداشی شوند.
گزاش می افزاید: تیم ملی فوتبال چین نه فقط در برابر ایران بلکه در برابر هر تیمی که پیروز شود در مجموع تیمی سه میلیون یوان دریافت خواهد کرد.
از سوی دیگر اعلام شده است که اگر تیم ملی فوتبال چین بتواند به جام جهانی راه یابد مبلغی معادل 9 میلیون دلار به این تیم پرداخت خواهد شد.
تیم ملی فوتبال چین اولین دیدار خود را روز پنجشنبه در ورزشگاه جام جهانی سئول در کره جنوبی برابر کره ای ها با شکست 3 - 2 به پایان رساند.
تلویزیون مرکزی چین گزارش کرده است که شایستگی های این تیم در این مسابقه به نمایش گذاشته شد اما اشتباهات محرز بازیکنان را هم در این دیدار نباید نادیده گرفت.
«گائو هونگبو» سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفته است که در برابر کره جنوبی با اشتباه اما قوی ظاهر شدیم و با یک تجربه خوب و تمرینات کافی خود را برای مصاف با تیم ملی فوتبال ایران آماده کرده ایم.
تیم ملی فوتبال ایران نیز اولین بازی خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را با نتیجه 2 بر صفر برابر قطر در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسانده است.

401/602

کد خبر: 674881

وب گردی

وب گردی