محمدی: خدا نتیجه همدلی ایران را در بازی با قطر داد

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید در بازی با قطر و پیش از این دیدار کل ایران یک دل بود و خدا هم نتیجه آن همدلی را داد. این اتفاق تجربه بزرگی برای فوتبال ما به حساب می آید.

به گزارش ایسکانیوز، میلاد محمدی در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال با اشاره به پیروزی ایران برابر قطر اظهار کرد: همانطور که از قبل پیش بینی می کردیم این بازی، دیدار سختی برای دو تیم به حساب می آمد. قطر با توجه به سرمایه گذاری فراوانی که کرده بود، تیم قدرتمندی به وجود آورده بود اما ما با بازی خوبی که انجام دادیم توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. فکر می کنم در شروع مسابقات کسب سه امتیاز اهمیت زیادی داشت و خدا را شکر این اتفاق افتاد و تیم ملی سه امتیاز اولین بازی را کسب کرد.

وی با بیان اینکه قطر هم تیم خوبی بود، گفت: آنها حریف محکم و قدرتمندی بودند اما ما باهوشتر از حریف بازی کردیم و توانستیم در مجموع عملکرد بهتری نسبت به آنها ارائه دهیم و سه امتیاز را بگیریم اما با این برد هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. باید برنامه های آماده سازی کامل سرمربی تیم ملی که برای کل مسابقات تهیه شده را به خوبی پیش ببریم تا در نهایت به هدفمان که کسب سهمیه صعود به جام جهانی است را به دست بیاوریم. فوتبال ایران تا فروردین که 21 امتیاز در این مرحله توزیع می شود و روزهای بسیار حساس و سختی را در این 6 ماه پیش رو داریم و به غیر از اتحاد راهی برای موفقیت وجود ندارد.

محمدی با اشاره به حضور پرتعداد هواداران تیم ملی در ورزشگاه آزادی گفت: فوتبال با تماشاگر معنا پیدا می کند. آنها باید همیشه باشند و به فوتبال کمک کنند. در بازی با قطر و قبل از آن همه ایران یک دل بود و خدا هم به این همدلی نگاه کرد و توانستیم قطر را شکست دهیم. در تیم هم همه به معنای کامل متحد بودند و شادی نیمکت نشینان بعد از گل کمتر از بازیکنان داخل زمین نبود و این اتحاد بزرگ در تیم ملی را نشان می دهد. در تیم ملی مهم نیست که چه بازیکنی بازی می کند و چه بازیکنی روی نیمکت می نشیند. همه برای یک هدف مقدس جمع شده ایم و آن حضور پرچم ایران در بزرگترین میدان فوتبالی دنیاست.

او با تبریک به رضا قوچان نژاد برای گلزنی در دیدار برابر قطر گفت: قوچان نژاد از جمله بازیکنان بزرگ و با شخصیت فوتبال ایران است که توانسته گلهای مهم و حساسی را برای تیم ملی به ثمر برساند. واقعا خوشحالم که او توانست نقش بزرگی را در پیروزی ایران در اولین بازی رقابتهای انتخابی جام جهانی ایفا کند.

بال چپ تیم ملی درباره بازی برابر چین هم اظهار کرد: مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت. چین در بازی اول شکست خورده و مطمئن باشید که دست به هر کاری می زند که بتواند در داخل خانه و در حضور تماشاگرانش از ایران امتیاز بگیرد اما هدف ما مشخص است و برای رسیدن به این هدف همه تلاشمان را انجام خواهیم داد. خوشبختانه در تیم ملی فضای صعود به جام جهانی حاکم است و می خواهیم با دعای مردم به این هدف برسیم.

محمدی درباره وضعیتش در تیم ترک گروژنی روسیه بعد از یک حضور 30 دقیقه ای و دو حضور 90 دقیقه ای در سه بازی اخیر این تیم گفت: خوشبختانه به شرایط باثباتی در تیم باشگاهی ام پیدا کرده ام اما همچنان باید کار کنم. خوشبختانه تیم ما موفق شد در آخرین بازی خود روستوف را شکست دهد؛ تیمی که اخیرا با حذف آژاکس به لیگ قهرمانان رسیده بود. خدا را شکر وضعیتم در تیم باشگاهی خوب شده و مطمئن هستم با آمادگی بیشتری از تیم ملی به تیم باشگاهیم بر می گردم.

604/602

کد خبر: 674950

وب گردی

وب گردی