نشست تخصصی شیوه‌های کسب درآمد در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد

نشست تخصصی شیوه‌های کسب درآمد در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد. مینا زمیاد رئیس اداره برنامه ریزی آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گفت: هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی بررسی شیوه‌های کسب درآمد و همفکری و هماهنگی بیشتر است.

به گزارش ایسکانیوز، به همت دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با حضور مینا زمیاد رئیس اداره برنامه ریزی آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاداسلامی و مسئولان آموزش نیروی انسانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد، نشست تخصصی شیوه‌های کسب درآمد در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

دکتر معصومه طباطبایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این نشست بر ضرورت استفاده بهینه از امکانات دانشگاه و کسب درآمد از تجهیزات و موقعیت دانشگاه بدون اتکا به شهریه دانشجویان تاکید کرد.

رئیس اداره برنامه ریزی آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی که میهمان این نشست بود، گفت: «هدف از این نشست بررسی شیوه‌‌های کسب درآمد و همفکری و هماهنگی هر چه بیشتر در راستای توسعه آموزش‌های تخصصی و کاربردی برون سازمانی است و دانشگاه با وجود استادان متخصص و متعهد و امکانات و تجهیزات ارزشمند و تجارب بسیار می‌تواند متناسب با قابلیت‌های موجود در استان ها و فرصت‌های درآمدی اقدام به ارائه خدمات آموزشی کند.»

زمیاد مبلغ پیش بینی شده درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه‌‌های آزاد اسلامی استان یزد تا پایان سال جاری را مبلغ یک میلیارد و هفتصد و سی و پنج میلیون ریال ذکر کرد.

دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی و کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی یزد هم اهم فعالیت‌های انجام شده این مرکز، عقد قراردادهای منعقده و کلاس‌های برگزار شده را تشریح کرد.

در این نشست مسئولان برنامه ریزی واحدهای استان یزد گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و تنگناهای موجود در این عرصه را مطرح کردند. تجارب موفق اجرا شده، نکات آیین نامه‌ای، دوره‌های موفق و پربازده و پیشنهاد تاسیس خانه نرم افزار تخصصی استان از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در پایان حاضران از بخش‌های مختلف مرکز آموزش‌های کاربردی واحد یزد از جمله فضای تخصصی آموزش‌های خلاقیت برای کودکان بازدید کردند.

20101

کد خبر: 675076

وب گردی

وب گردی