یک عضو فراکسیون امید: آن دسته افرادی که انتقادات را به دور از خیرخواهی مطرح می‌کنند اهداف جناحی دارند

یک عضو فراکسیون امید با تاکید بر لزوم بیان انتقاد خیرخواهانه و دلسوزانه برای پیشرفت کشور گفت: آن دسته افرادی که انتقادات را به دور از خیرخواهی مطرح می‌کنند اهداف جناحی دارند و باید برای تنویر افکار عمومی به این انتقادات نیز پاسخ داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا مصطفی کواکبیان با تاکید بر لزوم بیان انتقاد گفت: اگر انتقاد خیرخواهانه و دلسوزانه باشد قطعا برای پیشرفت امور مفید خواهد بود اما برخی به دور از دلسوزی و خیرخواهی مطالبی را مطرح می‌کنند که پشت آن اهداف جناحی، خطی و ربطی است.

وی ادامه داد: مردم با ارتقای فرهنگ سیاسی سره از ناسره را تشخیص می‌دهند و انتقادات دلسوزانه و خیرخواهانه را از انتقادات مخرب تفکیک می‌کنند، مردم به خوبی تشخیص می‌دهند چه کسی با انتقاد از دولت دنبال سامان امور و چه کسی به دنبال اهداف جناحی است، البته دولت نیز باید با تقویت پایگاه اطلاع رسانی‌اش همان انتقادات تخریبی را برای روشن کردن افکار عمومی پاسخ دهد.

نماینده مردم تهران با تاکید بر لزوم تفکیک انتقادات دلسوزانه از مخرب، گفت: انتقادی که پایه منطقی، عقلانی و مستند داشته باشد، از سر دلسوزی است و انتقاد که مخرب باشد با اهداف جناحی و حتی انتخاباتی دنبال می‌شود، البته به نظرم نباید از این انتقادات ناراحت شد و در مقابل باید پاسخ داد تا مردم خودشان قضاوت کنند.

205/201

کد خبر: 675085

وب گردی

وب گردی