محمد نبی حبیبی: مطالبه مردم از دولت حل مشکلات معیشتی است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مطالبه مردم از دولت، حل مشکلات معیشتی است ، مشکلات معیشتی نیز در صورت حل نشدن معضلاتی نظیر گرانی، بیکاری و رکود قابل حل نیست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمدنبی حبیبی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با تاکید بر این که دولت باید از پرداختن به حاشیه‌ها پرهیزکند افزود: در حال حاضر بهترین خدمت دولت به انقلاب، نظام و مردم، تمرکز بر حل مشکلات اقتصادی است.
حبیبی همچنین در خصوص خبری مبنی بر تعهد بانک مرکزی در توافق موسوم به 'اف آی تی اف' گفت: لازم است دولت به طور رسمی راجع به این موضوع به ملت توضیح دهد و اگر حرفی قابل قبول برای مردم دارد آن را بیان کند در غیر اینصورت نباید انتظار جلب اعتماد مردم در این مورد را داشته باشد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه سخنانش درباره اعلام سیاست‌های مربوط به خانواده از طرف مقام معظم رهبری اظهار کرد: اصلاح جامعه جز از راه اصلاح فرد و نهاد خانواده توهمی بیش نیست.
وی با بیان این که ملت و دولت در این رابطه مسئولیت مشترک دارند افزود: اجرای سیاست‌های اعلام شده با عنایات الهی می‌تواند به اصلاح نهایی جامه بینجامد.
حبیبی همچنین با اشاره به عذرخواهی سخنگوی دولت در باره حقوق های نامتعارف برخی مدیران رده بالا و مثبت خواندن این اقدام نوبخت، گفت: بعد از این عذرخواهی لازم است برخورد قاطع با مرتکبین این تخلفات صورت گیرد و گرنه این موضوع به عنوان یک نقطه ضعف دولت در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

205/201

کد خبر: 675092

وب گردی

وب گردی