خیال پرسپولیسی ها راحت / گلرهای آماده در جمع سرخ پوشان

دروازه بان صربستانی پرسپولیس عملکرد خوبی در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی این تیم به جا گذاشته و خیال کادرفنی بابت دروازه با حضور او و علیرضا بیرانوند آسوده شده است.

به گزارش ایسکانیوز، بوژیدار رادوشوویچ که بعد از جدایی الکساندر لوبانف به پرسپولیس اضافه شده است، توانسته در دیدارهای تدارکاتی این تیم عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد. او روز گذشته با هنرنمایی خود در تمرینات و انجام حرکت عقرب هیگوئیتا، دروازه‌بان اسبق کلمبیا هواداران این تیم را به وجد آورد. او در گفتگویی کوتاه در این باره می گوید: من این حرکات را دوست دارم اما این دلیلی نمی شود که بخواهم آن را در بازی رسمی نیز انجام دهم. به هیگوئیتا و البته این حرکت علاقه دارم.

او در پاسخ به این سوال که این حرکت آسان است یا خیر نیز گفت: مسلما حرکت آسانی است و البته به تمرین زیاد نیاز دارد اما همانطور که گفتم دلیلی ندارد در بازی های رسمی نیز همان حرکت را انجام دهم و به بازی بدون ریسک و در راستای موفقیت تیم علاقه دارم.

بوژیدار در این فصل در حالی به پرسپولیس پیوسته که این تیم درون دروازه اش علیرضا بیرانوند را دارد که با عملکرد خوب خود در دیدارهای اخیر سرخپوشان به شماره یک تیم ملی نیز تبدیل شده است.

604/602

کد خبر: 675277

وب گردی

وب گردی