کیبورد جدید ریزر  اعصاب همه را خرد می‌کند

شرکت ریزر برای اولین بار تصمیم گرفته است تا با ادغام کیبوردهای معمولی با کیبوردهای مکانیکی، نوع جدیدی از کیبورد بسازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، سال‌ها است که بین کیبوردهای سنتی و معمولی و کیبوردهایی که سوییچ‌های مکانیکی دارند، تفاوت بزرگی قائل می‌شویم؛ طوری که هر کدام را برای کاری خاص ترجیح می‌دهیم. کیبوردهای سنتی و قدیمی را به دلیل نرم بودن‌شان و کیبوردهای مکانیکی را به دلیل سرعت بالا و حس خوبی که به ما القا می‌کنند، دوست داریم. شرکت ریزر برای اولین بار تصمیم گرفته است تا با ادغام کیبوردهای معمولی با کیبوردهای مکانیکی، نوع جدیدی از کیبورد بسازد.

کیبورد جدید Razer Ornata یک کیبورد بازی صد دلاری است که هر دو تکنولوژی مکانیکی و تکنولوژی سنتی یا همان Membrane را در خودش جای داده است. ریزر این کیبورد را Mecha-Membrane نامیده است و ادغا می‌کند که بهترین بخش‌های هر دو نوع کیبورد را در خودش دارد؛ یعنی کیبوردها نرم و راحت فشرده می‌شوند و در عین حال، سرعت بالا و صدای کلیدهای مکانیکی را هم دارند.

کیبوردهای مکانیکی ریزر به صدای بلندی که تولید می‌کنند مشهور هستند. این شرکت برای کیبورد Razer Ornata هم تمام و کمال گذاشته است و کلیک‌های این کیبورد را طوری طراحی کرده است تا هر کسی که دور و اطراف شماست، صدای‌اش در بیاید. با هر بار فشردن کلیدهای Ornata، دو صدای کلیک می‌شنوید؛ یک بار زمانی که کلید پایین می‌رود و یک بار زمانی که کلید بالا می‌آید.

این کیبورد قرار است در ماه اکتبر در دنیا عرضه شود.

20104

کد خبر: 675309

وب گردی

وب گردی