تصاویر ساعت هوشمند موتورولا منتشر شد

همانطور که می‌دانید موتورولا نیز یکی از سازندگان ساعت هوشمند است که محصولاتی با صفحه نمایشگر گرد می‌سازد، اما به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد قبل از ساخت ساعت هوشمند موتو 360، موتورولا نسخه‌ی آزمایشی از محصولی با صفحه نمایشگر مربعی شکل در دست ساخت داشته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، در جریان نمایشگاه IFA 2016 ایسوس از نسل سوم ساعت هوشمند ذن‌واچ رونمایی کرد. این ساعت نسبت به نسل قبلی از تفاوت‌های چشمگیری برخوردار است که می‌توان به تغییر صفحه نمایشگر مربعی شکل به صفحه نمایشگر گرد اشاره کرد.

البته به نظر می‌رسد تنها ایسوس نیست که علاقمند به عرضه ساعتی با صفحه نمایشگر مربعی/مستطیل شکل بوده است. به تازگی تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد موتورولا نیز نمونه آزمایشی از یک ساعت هوشمند با صفحه نمایشگر مربعی شکل در دست ساخت داشته که درنهایت ساعت موتو 360 با طراحی صفحه نمایشگر گرد به عنوان محصول نهایی روانه بازار شد.

همانطور که مشاهده می‌کنید در بالای صفحه نمایشگر این ساعت هوشمند عبارت «اموال محرمانه موتورولا» حک شده است. در عقب این دستگاه می‌توان درگاه USB را مشاهده کرد و در سمت چپ نیز دکمه پاور جا خوش کرده است. ساعت هوشمند موتو 360 از یک داک شارژ Qi استفاده می‌کرد. آنچه از تصاویر پیدا است به نظر می‌رسد که این ساعت در واقع قابلیت ضدآب داشته است.

انتظار می‌رفت که کمپانی موتورولا از نسل جدید ساعت هوشمند موتو 360 در جریان نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کند اما این اتفاق رخ نداد. البته هنوز چند ماهی به پایان سال ۲۰۱۶ مانده و هنوز می‌توان به عرضه نسل سوم موتو 360 امید داشت.

در هر صورت اگر موتورولا به جای یک نمایشگر گرد از نمایشگر مربعی شکل استفاده می‌کرد آیا می‌توانست نظر شما را به خود جلب کرده و در سبد خرید شما قرار گیرد؟ نظر خود را با ما در میان قرار دهید.

20104

کد خبر: 675345

وب گردی

وب گردی