کاری که سعودی‌ها در مراسم حج سال گذشته کردند، ننگین‌ترین عملی بود که در تاریخ بشر انجام شد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: سعودی‌ها به حدی بی‌شرم هستند که نه تنها پاسخگوی جنایت منا نیستند، بلکه اجازه هیچ گونه تحقیق و تفحصی را نیز به کسی ندادند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی درخصوص پیام مقام معظم رهبری به مسلمانان سراسر جهان و حجاج بیت‌الله الحرام مبنی بر اینکه جهان اسلام بخاطر رفتار ظالمانه سعودی فکری اساسی برای مسئله حج کند، اظهار داشت: کاری که سعودی‌ها در مراسم حج سال گذشته کردند، ننگین‌ترین عملی بود که در تاریخ بشر انجام شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه عربستان سعودی با به خاک و خون کشیدن هزاران مسلمان بی‌کفایتی و بی‌عرضگی خود را نشان داد، گفت: آنان به حدی بی‌شرم هستند که نه تنها پاسخگوی جنایت خود در منا نیستند، بلکه اجازه هیچ گونه تحقیق و تفحصی را نیز در این رابطه به کسی ندادند.

وی با اشاره به اینکه عربستان سعودی با این ظلمی که در حق مسلمانان روا داشت ثابت کرد که در درون اعتقادی به خدا، اسلام و قرآن ندارد، تاکید کرد: گناهی بالاتر از این نیست که کسی مسیر حج را به روی زائران ببندد.

جت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی با تأکید بر اینکه بر همه کشورهای اسلامی لازم است که با پدیده کفر مبارزه کنند و حرمین شریفین را از دست عربستان سعودی بیرون آورند، خاطر نشان کرد: لازم است امت اسلامی مشترکا متصدی مناسک حج شوند تا مردم با احساس امنیت بتوانند در این مراسم شرکت کنند.

205/201

کد خبر: 675533

وب گردی

وب گردی