افتخاری: منصوریان گفت حاضر است برای قراردادها با بازیکنان صحبت کند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من نگفتم قراردادها کسر می‌شود، اما باید به نوعی با بازیکنان تعامل کرد که حق آنهاد ضایع نشود.

به گزارش ایسکانیوز، سیدرضا افتخاری در گفت‌وگو با شبکه ورزش سیما در خصوص اینکه ظاهراً قرار است قرارداد برخی از بازیکنان استقلال کسر شود، گفت: من همیشه سعی می‌کنم با صداقت حرف بزنم. در زمانی هم که در فوتسال حضور داشتم شرایط همین‌گونه بود و باصداقت حرف می‌زدم. دوست دارم در باشگاه استقلال همه در کنار هم صادق باشیم.

وی افزود: قراردادهایی بسته شده و نمی‌توان منکر شد، از طرف دیگر سازمان لیگ این قراردادها را به رسمیت شناخته و آنها را ثبت کرده است. از سوی دیگر هم بازیکن با باشگاه قرارداد امضا کرده است. ما بررسی کردیم و حالا متوجه شدیم که دخل و خرج با هم نمی‌خواند. باید کاری هم کنیم که مدیون بازیکنان نشویم و تصمیم گرفتیم شرایطی فراهم شود که به تعهدات‌مان در قبال بازیکان عمل کنیم.

افتخاری تأکید کرد: قراردادهایی از گذشته امضا شده و برخی از بازیکنان و حتی مربیان به دنبال مطالباتشان هستند، من نمی‌دانم چرا قراردادی می‌بندند که نمی‌توانند آن را پرداخت کنند و در نهایت این موضوع روی کار بازیکنان هم اثرگذار است. من وعده به کسی نمی‌دهم، آیا آنهایی که قرارداد بستند، به تمام وعده‌هایشان عمل کردند؟ من نگفتم قراردادها را کسر می‌کنیم، ولی چیزی که با منصوریان صحبت کردم این است که می‌خواهیم با بازیکنان تعامل کنیم. حتی منصوریان اعلام کرد خودش دوست دارد این کار از شخص او آغاز شود. او گفت حاضر است با بازیکنان تیم صحبت کند. اگر شرایط باشگاه بهتر شود می‌شود برای بازیکنان به شکلی جبران کرد، ولی دوست ندارم کار به شکل پیش برود که آخر فصل بازیکنان طلبکار باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی به بازیکنان تعلق می‌گیرد یا نه، گفت: پاداش که جای خود دارد، من شاهد هستم که بازیکنان شبانه روز تلاش می‌کنند که به فرم ایده‌آل برسند.

افتخاری با اشاره به نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم تمام بازیکنان جدید کارشان را آغاز کنند. به نظر من تمام خواسته‌های منصوریان اجرایی شد و همه چیزهایی که او می‌خواست، در اختیارش قرار گرفت، بنابراین مشکل خاصی در این زمینه نمی‌بینم. پادوانی هم مدنظر منصوریان بود و با سختی توانستیم رضایت‌نامه او را از سپاهان بگیریم. فکر می‌کنم تیم با بازی‌هایی که انجام داده بهتر شود.

وی در پایان در خصوص فوتسال هم گفت: من به نتایج تیم ملی خوشبین هستم. سه سال با این تیم کار کردم و نفرات از بهترین‌های ایران هستند. هنوز هم معلوم نیست به کلمبیا بروم، اما امروز که با‌آنها صحبت می‌کردم، آنها اصرار داشتند که من به کلمبیا بروم.

602/603

کد خبر: 675553

وب گردی

وب گردی