اجرای پروژه های عمرانی با اعتبار 11 هزار و 750 میلیارد تومان طی سه سال در استان

استاندار تهران انتخاب مدیران شایسته،برقراری تعامل،رعایت اصل پیشگیری،آزادی احزاب و گروه ها و داشتن نگاه فراجناحی را از شاخص های مهم اتخاذ شده در مدیریت استان تهران دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هاشمی استاندار تهران در دومین نشست مشترک فرمانداران، بخشداران و معاونان سیاسی استان تهران گفت: از ابتدای مدیریت استان تهران با 13 میلیون نفر جمعیت تلاش کردیم نکات و شاخص هایی را مورد توجه قرار دهیم.
وی افزود: در انتخاب مدیران و فرمانداران استان چارچوب هایی مشخص کردیم از جمله اینکه سابقه 10 سال فعالیت در وزارتخانه و برخورداری از رشته تحصیلی مرتبط داشته و از اعتدال قابل قبول برخوردار باشند.
هاشمی، سیاست مدیریت در استان تهران را بر پایه تعامل دانست و تصریح کرد: در مدیریت استان تاکنون با هیچ تنشی مواجه نبودیم و اوج این تعامل را می توان در برگزاری انتخابات اسفندماه 94 برشمرد.
استاندار تهران با بیان اینکه انتخابات سال 94 بدون هیچگونه شائبه و با عنایت خداوند و بی طرفی کامل برگزار شد گفت: سابقه درخشانی برای استان تهران به ثبت رسید که تکرار آن در انتخابات سال آینده زحمت بیشتری نیاز دارد.
وی تکیه بر اصل پیش بینی و پیشگیری را شاخص دیگری در مدیریت استان تهران ذکر کرد و گفت: در تامین امنیت استان تهران موضوع پیشگیری را در اولویت قرار دادیم و تا امروز در شورای تامین استان با یک مورد اختلاف نظر مواجه نبودیم.
هاشمی نبود محدودیت برای برگزاری همایش ها و گردهمایی های سیاسی در میان احزاب و دانشگاه ها را از دیگر شاخص های مدیریت در استان برشمرد و عنوان کرد: در این زمینه با هیچ چالش جدی مواجه نبودیم.
وی نتیجه عملکرد دستگاه های اجرایی را در دولت یازدهم تاکنون مثبت ارزیابی کرد و گفت: با وجود همه تنگناهای مالی در دولت یازدهم، 11 هزار و 750میلیارد تومان پروژه عمرانی طی سه سال در استان تهران به نتیجه رسیده است.
استاندار تهران به موضوع تفویض اختیار به عنوان یکی از اهرم های مهم مدیریتی اشاره کرد و افزود: متاسفانه به تفویض اختیار در کشور کمتر توجه شده است و مدیران دستگاه ها با این اقدام همراه با نظارت توفیق بیشتری می یابند.
هاشمی در پایان گفت: تلاش کردیم داشتن نگاه فراجناحی مورد نظر رییس جمهور را در استان تهران اجرا کنیم و با افتخار به همه مصداق های عینی سیاست دولت در این زمینه عمل کردیم.

205/201

کد خبر: 675560

وب گردی

وب گردی