جلسه جامع هیئت نظارت بر اجرای برجام برگزار می شود

ولایتی از برپایی ششمین جلسه جامع هیئت نظارت بر اجرای برجام؛تا 2روز آینده بامحوریت بررسی بدعهدی‌ های آمریکا خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ،علی‌اکبر ولایتی افزود: انشاءالله ظرف یکی دو روز آینده، هیئت نظارت بر اجرای برجام جلسه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این جلسه جامع خواهد بود؛ تصریح کرد: «بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام» از جمله محورهای جلسه آتی هیئت نظارت براجرای برجام خواهد بود.

ولایتی درباره «ارسال گزارش بدعهدی‌های آمریکا به هیئت نظارت بر اجرای برجام» که روز گذشته توسط معاون اروپا وآمریکای وزیر امورخارجه کشورمان رسانه‌ای شد، نیز گفت: این موضوع را در جلسه هیئت نظارت بررسی می‌کنیم.

مجید تخت‌روانچی روز گذشته در مصاحبه با خبرنگار ما، از ارسال گزارش «بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام» به هیئت نظارت بر اجرای برجام خبرداد و گفت: ما گزارش‌ها را به هیئت نظارت بر اجرای برجام ارسال کردیم و به طور دقیق رصد می کنیم که چه اقداماتی را طرف مقابل ما باید انجام می‌داد و سستی یا نقص در کارش است.

وی همچنین گفت : تصمیم درباره نوع برخورد، با هیئت نظارت است که چه نوع برخوردی کند ولی از دید ما باید طرف‌های مقابل همانطور که تعهد کردند عمل کنند.

پیشتر نیز علی‌اکبر ولایتی در مصاحبه با خبرتگار ما از برگزاری جلسه‌ای با مسئولیت آقای عراقچی برای یادآوری سنگ‌اندازی‌های آمریکا در اجرای برجام در آینده‌ نزدیک خبر داده و گفته بود: بدون تردید تا زمانی که به آمریکایی‌ها فشار وارد نشود به سهولت کاری را که به عهده‌شان هست انجام نمی‌دهند، این را بعینه دیده‌ایم.

عضو هیئت عالی نظارت بر اجرای برجام همچنین گفته بود: تاکنون 5 جلسه این ستاد برگزار شده است و مسلما جلسات آن بدون تاخیر و تعلل برگزار خواهد شد.

205/201

کد خبر: 675625

وب گردی

وب گردی