اعضای مجمع روحانیون مبارز در جلسه خود ضمن تاکید بر بی‌کفایتی آل سعود در اداره حرمین شریفین رفتار آن‌ها را که سبب محرومیت ایرانیان از انجام فریضه حج شد را محکوم کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، جلسه مجمع روحانیون مبارز روز گذشته به ریاست رییس دولت اصلاحات و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اخبار فرهنگی و سیاسی و اخبار حوزه‌های علمیه مورد توجه اعضا قرار گرفت. پس از آن نیز گزارشی از جلسات اخیر شورای اصلاح‌طلبان و ساز و کار آینده این شورا به مجمع ارائه شد.

مجمع روحانیون مبارز با توصیه به هم‌گرایی احزاب اصلاح‌طلب از آنان خواست تا از همه ظرفیت خود برای ایجاد وحدت و هم‌دلی برای آینده سیاسی ایران سربلند استفاده کنند و از طرح مسائل قابل گذشت، چشم‌پوشی کنند.

اعضای مجمع در این جلسه یاد و خاطره شهیدان منا را گرامی داشتند و برای آنان از خداوند متعال روح و رضوان مسالت کردند.

مجمع روحانیون در عین حال مجددا بر بی‌کفایتی آل سعود در اداره حرمین شریفین که در پیام مقام معظم رهبری قاطعانه و با صراحت تبیین شده، تاکید کردند و حوادث سال گذشته در اطراف کعبه معظمه و در منا را بهترین دلیل آن دانستند.

مجمع روحانیون رفتار نسجنیده آنان را که سبب محرومیت ایرانیان از انجام فریضه حج شده را نیز محکوم کرده است.

اعضای مجمع روحانیون مبارز با تجلیل از نام و یاد حجت الاسلام والمسلمین واحدی دامغانی عضو این مجمع که سال گذشته در شمار خیل شهیدان منا به دیدار معبود خویش شتافت به خانواده آن مرحوم و تمامی خانواده‌های شهیدان حج سال گذشته تسلیت گفت.

206/201

کد خبر: 675810

وب گردی

وب گردی