اوضاع متفاوت سرخابی ها در تیم ملی/پرسپولیسی های خسته برای دربی

ملی پوشان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی اوضاع بسیار متفاوتی داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان از پنجشنبه آغاز می شود. سرخابی های پایتخت هم باید پیش دربی را مقابل تیم های تبریزی برگزار کنند.

شاگردان برانکو شنبه به مصاف تراکتور می روند و استقلال هم روز یکشنبه در برابر ماشین سازی قرار می گیرد. این در حالی است که یکی از چالش های پیش روی مربیان، بازیکنان ملی پوششان است که نزدیک به یک ماه از تیم باشگاهی خود دور بودند و آنها را برای آماده سازی در اختیار نداشتند و حالا هم با خستگی به تمرینات برمی گردند.

پرسپولیس ملی پوشانی چون علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، مهدی طارمی و وحید امیری را داشت و استقلال هم وریا غفوری و امید ابراهیمی را به دلیل همراهی با تیم ملی کنار خود نداشت.

اما تفاوت زیادی بین این دو تیم و نمایندگانشان درتیم ملی وجود داشت. ملی پوشان پرسپولیس به جز محمد انصاری الباقی بازی کردند و جزو نفرات اصلی بودند اما ملی پوشان استقلالی حتی یک دقیقه هم به میدان نرفتند.

حالا پرسپولیسی ها باید یک روز زودتر در لیگ به میدان بروند و به جای استقلال که در تهران بازی دارد باید به تبریز بروند و بعد از آن آماده دربی شود.

همین مساله می تواند اختلافات سرخابی ها را پیش از دربی بالا ببرد و سرخ ها گلایه کنند که بازیکنان آنها خیلی خسته تر از استقلالی ها هستند.

602/604

کد خبر: 675830

وب گردی

وب گردی