عمو پورنگ: «گلیجان» نمونه کوچک و کودکانه مادرم بود

داریوش فرضیایی در برنامه «خندوانه» گفت: معمولا مادرم اکثر لباسهایم را انتخاب میکند و اگر روزی با نظرش مخالفت کنم و لباس مورد نظر خودم را بپوشم در تمام تماسهای تلفنی که در طول روز با او دارم از من گلایه میکند و از لباسهایم ایراد میگیرد!" 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برنامه «خندوانه»، شب گذشته داریوش فرضیایی و مادرش در برنامه خندوانه حاضر شدند و لحظات خوشی را برای بینندگان و طرفداران این برنامه رقم زدند.
داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ محبوب کودکان و مخاطبان برنامه های کودک و نوجوان که بارها ارادتش را به والدین خود در فرصت های مختلف نشان داده در برنامه خندوانه هم این وظیفه بزرگ را انجام داد و و با ابراز محبت به مادر سالمندش لحظات زیبایی را در خندوانه رقم زد.
فرضیایی در خندوانه با اشاره به نقش ویژه مادرش در انتخاب لباسهایش در اجراهای تلویزیونی گفت:" معمولا مادرم اکثر لباسهایم را انتخاب میکند و اگر روزی با نظرش مخالفت کنم و لباس مورد نظر خودم را بپوشم در تمام تماسهای تلفنی که در طول روز با او دارم از من گلایه میکند و از لباسهایم ایراد میگیرد!"
فرضیایی همچنین ادامه داد:" گاهی مادرم میگوید این چه لباسی است که پوشیدی؟! اگر دوست و آشناهای من تو را با این لباسها ببینند آبرویم میرود و حتی بعضی وثت ها به من میگوید انقدر موقع اجرا جلف بازی درنیاور!"
عمو پورنگ در بخش دیگری از صحبت هایش در خندوانه تاکید کرد:" سالها پیش در اجراهایم شخصیتی خیالی ساخته بودم و به جان آن حرف میزدم که این شخصیت "گلیجان" نام داشت. جالب است بگویم که این شخصیت که با لهجه زیبای گیلکی صحبت میکرد نمونه کوچک و کودکانه مادرم بود که همیشه آن را با عشق اجرا میکردم."
داریوش فرضیایی در طول لحظات حضورش در خندوانه بارها شادی را به ببینندگان و تماشاچیان این برنامه تقدیم کرد. از شوخی های ساده و کودکانه اش با جناب خان تا خواندن ترانه های گیلکی و آذری از دیار پدری و مادری اش!
تکرار برنامه خندوانه با حضور داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و مادرش در ساعات ١١ صبح و ١٧ عصر امروز از شبکه نسیم پخش میشود.
503502

کد خبر: 675853

وب گردی

وب گردی