کلهر: تیم ملی در کارهای تیمی ضعیف است/ کی روش تیم قدرتمندی دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم ملی در بازی با چین طراوت و شادابی نداشتند.

محمود کلهر در گفت وگو به ایسکانیوز گفت: به نظرم مقابل چین بازی بدی به نمایش نگذاشتیم، اما شرایط آب و هوایی روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته بود و ملی پوشان شادابی و طراوت نداشتند. البته علت اصلی این موضوع به خاطر جابجایی هایی بود که در طول سفر و اردو ایجاد شده بود.

وی افزود: در نیمه اول شاگردان کی روش می توانستند دروازه چین را باز کنند، اما بازیکنان موقعیت ها را غنیمت نشمردند و حتی در نیمه دوم بازی بخت با ایران یار بود نتیجه را واگذار نکرد و داور برای چینی ها پنالتی نگرفت.

کلهر ادامه داد: به نظرم کی روش می توانست با ترکیب ثابت بازی با قطر به چین برود و حتی حضور مهدی طارمی و امید ابراهیمی می توانست به تیم کمک کند اما تیم ملی ما به دنبال رسیدن به ترکیب ثابت است. من معتقدم که تیم ملی ایران قدرتمند بوده و متشکل از بازیکنان برتر است.

کارشناس فوتبال گفت: در این دو بازی تیم ملی را مقتدر ندیدیم و امیدواریم که هرچه زودتر شاگردان کی روش بتوانند در انجام کارهای تیمی موفق باشند.

در مرکز زمین بازیکن طراح نداریم و هماهنگی وجود ندارد تا توپ به خط حمله برسد. البته در جناحین این مشکل کمتر دیده می شود و بازیکنان کناری به خوبی توپ را روی دروازه حریفان ارسال می کنند و اگر هافبک های ما بازی سازی کنند کار برای حریفان این ها سخت می شود و امیدوارم این مشکل در بازی های بعدی مرتفع شود.

وی در پایان گفت: کی روش در تیم ملی جوان گرایی کرده و این موضوع به زمان احتیاج دارد تا بازیکنان در بازی های مهم محک بخورند و تجربه کسب کنند. بدون شک تیم ملی ایران به بالاترین جایگاه خود خواهد رسید.

602/603

کد خبر: 675960

وب گردی

وب گردی