جانشین ونگر در آرسنال مشخص شد

سایت انگلیسی سان از ادی هو به عنوان جایگزین اصلی ونگر برای سرمربی‌گری توپچی‌ها نام برده است.

به گزارش ایسکانیوز، پس از فرگوسن که پس از ۲۷ سال سرمربی‌گری در منچستریونایتد خود را بازنشسته اعلام کرد تنها مربیِ بازیکن ساز فرانسوی مانده که برای مدت طولانی در یک تیم انگلیسی مربی‌گری کرده است.

حال مذاق طرفداران تغییر کرده و صبر آن‌ها برای رسیدن به قهرمانی در لیگ جزیره لبریز شده است. در شروع فصل پس از نتیجه ضعیف توپچی‌ها هشتگ «ونگر باید اخراج شود» جزو بیشترین توییت‌ها در فضای مجازی قرار گرفت و ونگر را پس از 20 سال سرمربی‌گری در این تیم بیش از هر موقع دیگری به درهای خروج باشگاه نزدیک کرد.

سایت انگلیسی سان از ادی هو به عنوان جایگزین اصلی ونگر برای سرمربی‌گری توپچی‌ها نام برده است. این مربی جوان که فصل پیش توانست تیم بورنموث را در لیگ جزیره نگه دارد فراوان از سوی ونگر به دلیل روش بازی خوبش تحسین شده است.

قرارداد ونگر تابستان امسال به پایان می‌رسد. وی که از طرف استان کرونکه، مالک باشگاه مانعی برای تمدید قرارداد خود نمی‌بیند باید تصمیمی عاقلانه برای آینده کاری خود اخذ کند.

حال باید دید که این مربی فرانسوی می‌تواند با توجه به خریدهای خود جامی برای هواداران خود به ارمغان بیاورد و در این تیم ماندگار شود؟

602/603

کد خبر: 676007

وب گردی

وب گردی