بازگشت مسی به تمرینات کاتالان ها

نگرانی‌ها بابت غیبت طولانی مدت ستاره آرژانتینی بارسلونا با حضور وی در تمرینات این تیم برطرف شد.

به گزارش ایسکانیوز، لیونل مسی که به دلیل مصدومیت در بازی اخیر تیم ملی آرژانتین برابر اروگوئه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018، مجبور به ترک اردوی آلبی‌سلسته و بازگشت به اسپانیا شده بود، امروز (چهارشنبه) در تمرینات بارسلونا شرکت کرد.

تصور می‌شد مصدومیت مسی از ناحیه کشاله ران او را برای مدتی نسبتاً طولانی خانه‌نشین کند اما او با حضور در تمرینات آبی‌و‌اناری‌ها نشان داد که تا بازگشت به میادین فاصله زیادی ندارد هرچند ممکن است که بازی شنبه هفته آینده کاتالان‌ها برابر آلاوس را از دست بدهد. این در حالی است که پزشکان به آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا هم برای حضور در بازی این تیم برابر آلاوس چراغ سبز نشان داده‌اند.

مسی امروز در بخش اول تمرینات گروهی بارسایی‌ها شرکت کرد اما پس از آن یکسری تمرینات انفرادی ویژه را انجام داد. مسی به دلیل این مصدومیت از همراه تیم ملی آرژانتین در بازی بامداد امروز (چهارشنبه) برابر ونزوئلا باز ماند و آلبی‌سلسته با قبول تساوی 2 بر 2 در این بازی صدر جدول رده‌بندی بازی‌های انتخابی جام جهانی 2018 را از دست داد.

اینیستای 32 ساله نیز که در بازی رفت بارسلونا برابر سویا در سورجام اسپانیا مصدوم شده بود، تاکنون خانه نشین بود و حالا امیدوار است که شنبه هفته آینده در نیوکمپ به میدان برود.

604/602

کد خبر: 676009

وب گردی

وب گردی