ساعت های اپل، هم به روز رسانی هم مدل جدید

بالاخره همانطور که انتظارش می رفت، دومین نسخه از ساعت هوشمند اپل نیز با نام اپل واچ سری 2 معرفی شد. اگرچه ساعت از لحاظ ظاهری تغییر خاصی نداشته اما از درون پیشرفت های قابل ملاحظه ای دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجیاتو؛ برای مثال این ساعت را می توان یکی از بهترین گزینه هایی دانست که شناگران می توانند استفاده کنند چرا که اپل واچ سری 2 تا عمق 50 متری هم نسبت به نفوذ آب از خود مقاومت نشان خواهد داد.

گذشته از سخت افزار قوی تر و نمایشگری بهتر نسبت به نسخه ابتدایی، این ساعت به بندهای متنوعی نیز مجهز می شود تا علاقه مندان به مُد نیز بتوانند سلایق خود را به معرض نمایش گذارند.

شرکت فرانوسی هرمس که در زمینه مُد فعالیت دارد، بندهای مختلفی برای این ساعت معرفی کرده که زیبای اپل واچ سری 2 را صد چندان می کند.

بند Double Tour با قیمت 1250 دلار، Single Tour هم از 1100 تا 1150 دلار به فروش می رسد اما گران قیمت ترین مدل این ساعت را می توانید با پرداخت 1500 دلار از آن خود کنید.

اپل واج سرامیکی

نسل دوم اپل واچ که آن را با نام Apple Watch Series 2 می شناسیم، در مدلی از جنس سرامیک تولید خواهد شد که جنس نادری محسوب می شود و کمتر از آن در ساختن ساعت استفاده شده است. البته اپل واچ سری 2 مانند نسل اول در مدل های آلومینیومی و استیل هم عرضه خواهد شد. در نظر داشته باشید که مدل سرامیکی احتمالاً از مدل های فلزی سنگین تر خواهد بود.

اپل در طول کنفرانس اشاره ای به مدل لوکس Apple Watch Edition برای نسل جدید نکرد که نشان دهنده فروش ضعیف آن است. این شرکت اشاره ای نکرد که قیمت مدل سرامیکی اپل واچ سری 2 چه قدر خواهد بود اما احتمالاً جایگزین سری Edition خواهد شد و قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل ها خواهد داشت.

اپل واچ سری 2 از 19 شهریور پیش فروش می شود.

اپل نسخه ی طلایی از ساعت هوشمند خود را با سرامیک جایگزین کرد

اگر با اپل واچ طلایی 17 هزار دلاری آشنا هستید، بد نیست بدانید که این نسخه موسوم به Edition دیگر تولید نخواهد شد.

شرکت اپل که هم اکنون در حال معرفی محصولات جدیدش است لحظاتی پیش ضمن رونمایی از نسل دوم اپل واچ، اعلام کرد این محصول در مدل های مجهز به بدنه ی آلومینیومی، استیل ضد خش و سرامیکی عرضه خواهد شد.

اپل واچ جدید با قیمت 369 به فروش می رسد، اما بد نیست بدانید که نسل اول اپل واچ هنوز هم با بدنه ی طلایی قابل خرید خواهد بود، آن هم با پردازنده ی بروزرسانی شده و قیمت 100 دلار ارزانتر.

علاوه بر این گفتنی است که شرکت ساکن کوپرتینو تنوع بندهای هرمس را نیز برای دومین نسل اپل واچ، موسوم به اپل واچ سری 2، بیشتر کرده است و این موضوع را می توان در راستای تلاش این شرکت برای حضور هرچه بیشتر در بازار مد و لوازم لوکس به حساب آورد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که اپل واچ سری 2 از نظر طراحی به محصول 2 سال پیش شباهت دارد، اما از قابلیت های جدیدی از جمله GPS و بدنه ی مقاوم در برابر آب بهره می برد، ضمن اینکه سرعت پردازش و عمر باتری دستگاه نیز افزایش یافته است.

اپل واچ نسل ۱ پردازنده ای قوی تر و قیمتی ارزان تر می یابد

شرکت اپل نسل تازه ای از اپل واچ خود را معرفی کرده است. این به آن معناست که نسل قبلی ساعت های هوشمند این شرکت با اندکی کاهش قیمت مواجه خواهد شد. اما این محصول در اتفاقی غیر منتظره نه تنها ارزان تر، بلکه سریع تر نیز خواهد شد. اپل امروز در کنار معرفی نسل دوم اپل واچ یا Apple Watch 2 اعلام کرد اپل واچ نسل یک نیز با یک پردازنده ی دو هسته ایِ سریع تر، به روز رسانی شده و با قیمت ۲۶۹ دلار عرضه خواهد شد.

ظاهراً ساعت هوشمند نسل قبل شرکت اپل تحت عنوان Apple Watch Series 1 ریبرند می شود. اپل هنوز جزئیات کاملی از سری بازنگری شده ی Apple Watch Series 1 یا اپل واچ نسل یک منتشر نکرده، اما انتظار می رود به زودی اطلاعات بسیار بیشتری در مورد مدل های در دسترس و قیمت های آنها کسب کنیم.

گفتنی است قیمت اپل واچ نسل قبل در زمان عرضه بین ۳۴۹ تا ۱۷ هزار دلار متغیر بود. شرکت اپل در ماه مارس قیمت ساعت کوچک تر و ۳۸ میلیمتری خود را به ۲۹۹ دلار رساند. حالا نیز یعنی سه ماه بعد، باز هم این قیمت را کاهش داده و به ۲۶۹ دلار رسانده است.

اپل و نایک از ساعت Apple Watch Nike+ برای ورزشکاران رونمایی کردند

اپل طی رویداد امشب خود که کماکان در جریان است، علاوه بر نسل دوم ساعت هوشمند اپل واچ، از ساعتی به نام Apple Watch Nike+ رونمایی به عمل آورد که در همکاری با کمپانی شهیر نایک توسعه یافته و انحصاراً ورزشکاران حرفه ای را هدف قرار داده است. این ساعت آلومینیومی، از منظر طراحی تفاوت هایی نسبی با مدل استاندارد اپل واچ 2 دارد و به همراه بندی پلاستیکی به دست خریداران خواهد رسید.

اپل می گوید که این ساعت هوشمند، ساخته شده تا «بهترین تجربه ممکن در دویدن» را برای صاحبان خود به ارمغان آورد که مشابه آن را پیش از این ندیده ایم.

مدل Nike+ از قابلیت های نرم افزاری خاصی بهره می برد و کاربران می توانند با میانبرهای معینی یا به کمک دستیار صوتی سیری، روند دویدن و ورزش را آغاز نمایند. رابط کاربری ساعت هم به گونه ای طراحی شده که حواس ورزشکاران را پرت نخواهد کرد و صرفاً سرعت دویدن و مسافت را به نمایش می گذارد.

علاوه بر این، ساعت اپل واچ نایک پلاس با سرویس Run Club نایک هم سازگاری دارد که اطلاعات مختلفی مانند وضعیت آب و هوا و آخرین فعالیت های دوستان را می توان به کمک آن دریافت کرد. در نهایت باید افزود که ساعت اپل واچ نایک پلاس به همراه 4 بند با رنگ های مختلف عرضه می شود و برای تهیه آن باید مبلغ 369 دلار را بپردازید.

۲۰۲۰

کد خبر: 676075

وب گردی

وب گردی