مدیرکل طرح‌های ملی جوانان:  پرتال نهایی اوقات فراغت جوانان بزودی رونمایی می‌شود

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان گفت: پرتال نهایی اوقات فراغت جوانان به زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، محسن طلایی ماهانی با بیان اینکه مراحل آزمایشی پرتال اوقات فراغت جوانان به پایان رسیده است، افزود: آزمایش‌های مختلف روی پرتال اوقات فراغت انجام شده است تا در نسخه نهایی بتواند پاسخگوی نیازهای فراغتی جوانان در سراسر کشور باشد.

او ادامه داد: پرتال اوقات فراغت باید بتواند به صورت ملی به مسائل اوقات فراغت جوانان بپردازد و امیدواریم مراحل نهایی این طرح طی یکی دو ماه آینده به پایان برسد.

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان اضافه کرد: پس از بهره داری نهایی از پرتال اوقات فراغت می توانیم همه خدمات فراغتی مورد نیاز جوانان را در این سامانه به صورت یکپارچه به جوانان ارائه دهیم.

طلایی تاکید کرد: دعوت عمومی از مراکز ارائه دهنده خدمات انجام می شود و همچنین به صورت خاص و موردی، دعوتنامه هایی به این مراکز ارسال می شود تا خدمات خود را در این سامانه به جوانان معرفی کنند.

او گفت: تحت پوشش قرار گرفتن مراکز دولتی ارائه خدمات اوقات فراغت در سامانه الزامی است اما مراکز خصوصی الزامی برای ثبت اطلاعات خود ندارند؛ با این حال با توجه به کیفیت خدمات و قابلیتهای پرتال اوقات فراغت، پیش بینی می کنیم ان سامانه با استقبال زیاد بخش خصوصی مواجه شود.

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان افزود: مراکز خصوصی می توانند در این سامانه ثبت نام کنند و خدمات خود را به جوانان سراسر کشور معرفی کنند که این برنامه های فراغتی شامل خدمات ورزشی، هنری، فرهنگی و دوره های مختلف آموزشی است.

طلایی ادامه داد: این پرتال یک سامانه متمرکز است و اطلاع رسانی دقیق و هماهنگی در مورد امکانات آن انجام خواهد شد.

او تاکید کرد: در این سامانه جوانان می توانند مراحل ثبت نام برای استفاده از خدمات فراغتی را انجام دهند و به تمامی اطلاعات مراکز خدماتی دسترسی داشته باشند.

20106

کد خبر: 676258

وب گردی

وب گردی