احوالپرسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از همسر و فرزندان مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته با حضور در منزل مرحوم آیت الله واعظ طبسی، با همسر و فرزندان مرحوم آیت الله واعظ طبسی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این مراسم که تعدای از اقوام درجه یک حضور داشتند، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله واعظ طبسی، از ایشان به عنوان دوستی صمیمی و همسنگری قدیمی در همه مقاطع مبارزه، پیروزی، تثبیت و تداوم نظام و انقلاب اسلامی یاد کرد و فقدانش را مصیبتی بزرگ خواند و گفت: بدون حضور ایشان واقعاً سفر به مشهد، صفای سابق را ندارد و خلاء وجودی ایشان کاملاً احساس می شود.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، افزود: اوج این ناراحتی زمانی بیشتر می شود که ما در هر جلسه تشخیص مصلحت نظام جای خالی ایشان را می بینیم.

همسر و فرزندان آن مرحوم نیز در سخنانی صمیمی با تشکر از حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان برای عیادت، صدور پیام تسلیت و همچنین فرستادن نماینده در مراسم تشییع جنازه ایشان، اظهار امیدواری کردند که برنامه های ایشان برای توسعه زیربنایی آستان قدس رضوی ادامه یابد.

202

کد خبر: 676297

وب گردی

وب گردی