15 کشته و 70 زخمی در اثر آتش سوزی کارخانه بسته بندی در بنگلادش

آتش سوزی در یک کارخانه بسته بندی در بنگلادش 15 کشته و 70 زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از گاردین، این آتش سوزی در نزدیکی داکا پایتخت بنگلادش به وقوع پیوست. مقامات این کشور امروز اعلام کردند: در این آتش سوزی دست کم 15 نفر کشته و 70 نفر مجروح شده اند. بسیاری معتقدند این آتش سوزی در اثر انفجار دیگ بخار به وقوع پیوسته است.

پرویز میا دکتر بیمارستان دولتی تونگی در این باره می گوید: شمار کشته شدگان به 15 نفر افزایش یافته است و حداقل 70 نفر زخمی شده اند و افرادی که دچار سوختگی حاد شده اند به بیمارستان داکا منتقل می شوند.

او ادامه می دهد: حدود 100 نفر در این کارخانه مشغول به کار بودند که آتش سوزی در یکی از اتاق های کارخانه در اثر انفجار دیگ بخار آغاز شد و این ساختمان 4 طبقه را در بر گرفت.

پلیس بنگلادش درباره وضعیت احتمالی کارگرانی که ممکن است درون کارخانه به دام افتاده باشند ابراز نگرانی می کند." سراج اسلام"بازرس پلیس در این باره می گوید: آتش هنوز هم تحت کنترل نیست.

او ادامه می دهد: آین آتش سوزی در ساعت 6 صبح آغاز شد و خیلی سریع گسترش پیدا کرد و مواد شیمیایی موجود در طبقه همکف این کارخانه می تواند دلیل مناسبی برای علت گسترش سریع این آتش سوزی باشد.

کاربری این کارخانه تولید و چاپ بسته بندی های پلاستیکی برای مواد غذایی مانند چیپس سیب زمینی و محصولات خانگی کوچک بوده است.

ترجمه: نیوشا یعقوبی

20106

کد خبر: 676457

وب گردی

وب گردی