تقدیر کسبه خیابان جمهوری و حافظ از اجرای طرح انضباط شهری در محدوده پاساژ علاء الدین

جمعی از کسبه خیابان های جمهوری و حافظ از اجرای طرح انضباط شهری و جمع آوری سد معبر بساط گستران  در محدوده پاساژ علاء الدین از شهرداری منطقه 11 و نیروهای شهربان و معبر بان ناحیه یک تقدیر کردند.

به گزارش ایسکانیوز امیر حسین عساری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در این باره گفت: به دلیل افزایش سد معبر و مزاحمت های افراد سودجو و دلال در قالب فروش موبایل و لوازم جانبی در محدوده پاساژ علاءالدین که موجب نارضایتی کسبه و شهروندان شده و تردد عابران پیاده و نیز خودروها را با اشکال روبرو کرده بود ؛ طرح انضباط شهری با حضور و همکاری نهادها و ارگان های مربوطه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

عساری افزود: طی هماهنگی های انجام شده ؛ اجرای طرح پس از چندین روز اطلاع رسانی و آگاه سازی بساط گستران نسبت به حقوق شهروندی و قوانین و مقررات؛ با حضور نیروی انتظامی، نیروهای شهرداری منطقه11 و ناحیه یک این منطقه ، عوامل شهربان و معبربان و همچنین نیروهای تعزیرات از هفتم شهریور ماه در محل آغاز شد و طی آن تمامی عوامل در موقعیت محدوده خیابان حافظ - جمهوری حضور داشته و نسبت به تأمین امنیت و انضباط شهری برای ارتقای نظم عمومی و رضایت شهروندان اقدام کردند.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 برابر تدابیر اتخاذ شده اجرای این طرح به صورت مستمر و دوره ای در دستور کار خدمات شهری قرار گرفت.

105105

کد خبر: 676548

وب گردی

وب گردی