اولویت‌های دولت در یک سال باقی‌مانده چیست؟

یک فعال سیاسی گفت: از اولویت‌های کار دولت در یک سال باقی مانده از عمر دولت یازدهم، تلاش برای مشهود بودن تاثیر کاهش تورم، رونق اقتصادی و رفع مشکلات تولید داخلی در سفره‌های مردم است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا محمدعلی اسفنانی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال جوانان و قشر تحصیل کرده جامعه اظهار کرد: با توجه به اینکه زیر مجموعه بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی معضل بیکاری است، اولویت قرار گرفتن اشتغال در یک سال باقی مانده از عمر دولت یازدهم ضرورت دارد و می‌تواند کارنامه مثبتی پس از پایان چهار سال برای دولت به جای بگذارد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شعارها و قول‌ها و وعده‌های ایام انتخابات، مردم این توقع را از دولت یازدهم داشتند که وضعیت اقتصادی و معیشتی و دیپلماسی کشور به نحو درستی ساماندهی شود.

اسفنانی با اشاره به اینکه دولت در زمان آغاز به کار خود با مشکلات زیادی از جمله مشکلات تولید، اقتصادی، مبادلاتی و صدور نفت مواجه بود، تصریح کرد:در طول سه سال فعالیت دولت، اقدامات مهمی در حوزه کنترل تورم صورت گرفته است و حتی اقدامات اخیر در مورد کاهش سود تسهیلات در حوزه اقتصادی اگر به مرحله اجرا برسد، کارنامه مثبتی برای دولت یازدهم خواهد بود.

این فعال سیاسی با بیان این که مردم در حوزه تامین معیشت و اشتغال جوانان آن طور که باید به رضایت نرسیده‌اند گفت: دولت یازدهم در ایام باقی مانده باید بیش از آنکه وقت را صرف بیان مشکلات گذشته بکند، در رفع مشکلات موجود همت کند تا مردم رونق اقتصادی را در زندگی خود کامل حس کند.

206/201

کد خبر: 676787

وب گردی

وب گردی