عرضه دام عشایر در17  جایگاه شهرتهران / نرخ هر کیلو گوشت گوسفند زنده 140هزار ریال

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عشایری استان تهران از استقرار 17جایگاه عرضه دام سبک در شهر تهران خبرداد و گفت: در این جایگاه ها 6هزار راس گوسفند از طریق عشایر تهرانی عرضه می شود.

رضا سالمی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار کرد: عرضه دام سبک به مناسبت عید قربان از امروز در 17جایگاه سازمان میادین شهر تهران در حال عرضه می باشد.

وی با بیان اینکه این عرضه دام زنده تا فردابعد از ظهر(روز عرفه و عید قربان) در این جایگاهها ادامه خواهد داشت، افزود: نرخ مصوب شده برای هر کیلو گرم گوسفند زنده برای مردم، 140 هزار ریال خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عشایری استان تهران با بیان اینکه هزینه مصوب شده اجاره محل برای عرضه کننده های دام 15میلیون ریال است تصریح کرد: این مبلغ توسط سازمان میادین شهرداری تهران اعلام شده است.

به گفته وی ذبح دام سبک در این اماکن به صورت بهداشتی به مردم عرضه خواهد شد.

سالمی با اشاره به اینکه جایگاه های عرضه دام عشایری در سطح شهرستان های استان نیز تهران فعال خواهد بود گفت: در این جایگاهها، 45تا 50هزار راس دام سبک به مناسبت عید قربان در نظر گرفته شده است.

عشایر استان تهران بیش از 700هزار راس دام سبک در اختیار دارند که سال گذشته بیش از 65هزار تن اعم از محصولات زراعی، لبنی، پروتئینی و کشاورزی را جهت مصرف عموم روانه بازار کردند.

402/602

کد خبر: 676844

وب گردی

وب گردی