داورزنی راهی لوزان می شود

رییس فدراسیون والیبال ایران و عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی فردا (دوشنبه) برای حضور در اجلاس دپارتمان لیگ جهانی راهی سوئیس می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، رییس فدراسیون والیبال ایران و عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی فردا (دوشنبه) برای حضور در اجلاس دپارتمان لیگ جهانی راهی سوئیس می‌شود.

محمدرضا داورزنی فردا دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد لوزان برای حضور در نشست دپارتمان لیگ جهانی والیبال ترک می‌کند.

برنامه‌ریزی، قرعه کشی و روش برگزاری لیگ جهانی والیبال در سال 2017 اصلی‌ترین محورهای نشست یک روزه دپارتمان لیگ جهانی والیبال است که بحث و بررسی در خصوص مسائل مربوط به گزارشات برگزاری مسابقات و تبلیغات، مباحث رسانه ای و تلویزیون در لیگ جهانی 2016 از دیگر موضوعات این اجلاس دپارتمان خواهد بود.

رییس فدراسیون والیبال در حاشیه این نشست که روز سه شنبه در مقر FIVB برگزار می شود، جلسات جداگانه ای نیز با مسئولین کمیته های مختلف فدراسیون جهانی والیبال خواهد داشت.

داورزنی که از سال 91 با ورود والیبال ایران به لیگ جهانی به عضویت این دپارتمان در آمده است، روز چهارشنبه 24 شهریورماه به تهران بازخواهد گشت.

603/602

کد خبر: 676881

وب گردی

وب گردی