تا کنون 1.5 میلیون دستگاه Honor 8  فروخته شده است

آنر چندی پیش گوشی‌هوشمند جدید خود موسوم به Honor 8 را معرفی کرد. حال این شرکت رسما اعلام کرده که از زمان معرفی محصول یاد شده تا کنون ۱.۵ میلیون دستگاه از آن را به فروش رسانده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، برند آنر (Honor) که تحت مالکیت هواوی قرار دارد به خوبی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در ماه جولای، این کمپانی محصول جدیدی به نام آنر ۸ را معرفی کرد که تنها در مدت ۴ روز پس از معرفی، ۵ میلیون نفر برای خرید آن اعلام آمادگی کردند. این گوشی‌هوشمند از یک دوربین دوگانه‌ی پشتی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و پردازنده‌ی اصلی آن نیز کرین ۹۵۰ است. حافظه‌ی رم این محصول نیز ۳ و ۴ گیگابایت است. از زمان معرفی‌ این دستگاه در ماه جولای تا کنون ۱.۵ میلیون دستگاه از آن به فروش رفته است.

این اطلاعات توسط Zhao Ming نایب رئیس آنر، در رویداد مطبوعاتی این شرکت اعلام شد. وی همچنین گفته است که ۹۹۹ روز از زمان معرفی این برند می‌گذرد و در همین مدت ۱۰۰ میلیون گوشی‌هوشمند با برند Honor به فروش رسیده است. از آنجا که آنر ۸ هم اکنون در آمریکا و انگلستان عرضه شده، باید منتظر افزایش میزان فروش این محصول باشیم.

اما آنر ۸ به یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با روزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است. این گوشی‌هوشمند از بدنه‌ای آلومینیومی بهره می‌برد و در بخش پشتی آن نیز یک سنسور اثرانگشت تعبیه شده است. خریداران این محصول می‌توانند مدل ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم یا مدل ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت رم را خریداری کنند. دوربین جلویی این محصول نیز ۸ مگاپیکسلی بوده و ظرفیت باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این گوشی‌هوشمند از سیستم شارژ سریع نیز بهره می‌برد و شارژ ۰ تا ۴۷ درصد آن فقط ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول نیز اندروید ۶.۰ بوده که به رابط کاربری انحصاری آنر موسوم به EMUI 4.1 مجهز شده است.

گوشی‌هوشمند Honor 8 در آمریکا عرضه شده و قیمت آن نیز با توجه به وب‌سایت رسمی این شرکت، ۳۹۹.۹۹ دلار است.

20104

کد خبر: 676923

وب گردی

وب گردی