معرفی نفرات منتخب مسابقه حجاب و عفاف شرکت سرویس بیمه شهر

نفرات منتخب اولین دوره از مسابقه  عفاف و حجاب در سطح شهرداری تهران و شرکت های تابعه به میزبانی شرکت سرویس بیمه شهر در سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برگزار و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

به گزارش ایسکانیوز، این مسابقه فرهنگی در چارچوب سوالاتی از کتاب «مساله حجاب» استاد شهید مرتضی مطهری برگزار شد و از بین نفراتی که بدرستی به سوالات مسابقه پاسخ داده بودند، 23 نفر به قید قرعه به مناسبت بیست و سومین سالگرد تاسیس شرکت سرویس بیمه شهر انتخاب شدند.

در این مسابقه فرهنگی، بیش از 800 نفر، پاسخ سوالات مورد نظر را ارسال کرده بودند که از میان آنها، پاسخ های 700 نفر درست بود. با قرعه کشی انجام شده از بین نفرات برتر به قید قرعه 23 نفر انتخاب شدند.

«عباس نظری» معاون اداری و منابع انسانی و فرمانده بسیج شرکت سرویس بیمه شهر در این مراسم در سخنانی ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب را وظیفه تمامی دستگاه های فرهنگی کشور دانست و افزود: حجاب و عفاف مانند گوهری است که ارزش آن به واسطه قرارداشتن در درون صدف حفظ می شود و باید این پاکدامنی در رفتار، نگاه و کلام افراد نیز دیده شود.

در این مراسم همچنین «کمیل درویشی» مشاور مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، برگزاری چنین مسابقه ای در یک نهاد مالی را به فال نیک گرفت و خواستار تداوم برگزاری چنین اقدامات فرهنگی برای ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب شد.

شرکت سرویس بیمه شهر در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سال 1372 به ثبت رسید و بتدریج پوشش بیمه ای بخشی از نیازهای شهروندان و همچنین خانواده شهرداری تهران را برعهده گرفت.

607/602

کد خبر: 676949

وب گردی

وب گردی