مرگ مشکوک مرد ۶۲ ساله پس از درگیری/ آغاز تحقیقات پلیسی

تحقیقات پلیسی درباره واکاوی علت مرگ مشکوک مردی که بعد از درگیری با یکی از همسایگان فوت کرده است به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه پیش از ظهر امروز ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در جریان مرگ مرموز مرد ۶۲ ساله ای قرار گرفتند که در خانه خود فوت کرده بود. با اعلام این خبر بلافاصله بازپرس محسن مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم در محل حادثه حاضر شد.

بررسی‌های اولیه ماموران پلیس نشان می‌داد خواهر مرد، اولین فردی بوده است که کشف جسد را به ماموران پلیس اطلاع داده است.

خواهر مرد تنها به افسر بازجوی پرونده گفت: برادرم محمود به صورت مجردی در این خانه زندگی می کرد اما از مدتی پیش با همسایه طبقه پایین به مشکل برخورده بود تا اینکه عصر دیروز درگیری آنها منجر به زد و خورد فیزیکی شد و برادرم از ناحیه پا و دست دچار شکستگی شد که با همکاری همسایه ها او را به بیمارستان بردیم. بعد از انجام مراحل درمانی، وی از بیمارستان مرخص شد. صبح امروز هر چه با برادرم تماس گرفتم تا جویای حالش شوم کسی تلفن را جواب نمی داد من که نگران حال محمود بودم به محل زندگی او مراجعه کردم. در خانه قفل بود با همکاری همسایه ها موفق شدیم در آپارتمان را باز کنیم به محض ورود به خانه متوجه شدم برادرم در همان محلی که در کنار پنجره برای او آماده کرده بودیم فوت کرده است.

زن میانسال در ادامه اظهارات خود به ماموران گفت: احتمال می دهم درگیری روز گذشته باعث مرگ برادرم شده باشد.

بازپرس مدیرروستا دستور داد تا جسد مرد تنها به پزشکی قانونی منتقل شود تا با مشخص شدن علت مرگ وی ابهامات پرونده برطرف شود. از سوی دیگر تیمی از کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور پیدا کردند تا با بررسی ادعای زن میانسال و همچنین تهیه گزارش میدانی علت دعوای عصر دیروز را مشخص کند.

105105

کد خبر: 677045

وب گردی

وب گردی