ردنپ: بیل هم پای  رونالدو و مسی پیش می رود

سرمربی سابق تاتنهام معتقد است گرت بیل تمام ویژگی‌های لازم برای کسب توپ طلا را دارد.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از سان، گرت بیل بعد از نمایش خوب در یورو 2016 مصمم است در این فصل همراه رئال به عناوین متعددی دست یابد. نمایش خوب این بازیکن باعث بر انگیخته شدن تمجید هری ردنپ، مربی سابق او در تاتنهام شده است.

هری ردنپ 69 ساله با مقایسه گرت بیل با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی عنوان کرد: این بازیکن چیزی از دو فوق ستاره جهان کم ندارد. به نظرم اگر رئال‌ مادرید این فصل در لیگ قهرمانان اروپا خوب ظاهر شود، گرت بیل شانس زیادی برای کسب توپ طلای فوتبال جهان دارد. او بازیکنی است که تمام ویژگی‌های یک بازیکن خوب را داراست. او قوی، سریع است و در توپ‌های هوایی نیز خوب عمل می‌کند. شوت‌های دقیقی هم می زند. این یک ویژگی‌های خوبی است که یک بازیکن می‌تواند داشته باشد.

سرمربی سابق تاتنهام ادامه‌ داد: وقتی بیل به رئال‌ مادرید پیوست، گفتم که او پشت سر رونالد و مسی است ولی اکنون او تمام ویژگی‌ها و توانایی‌های لازم برای عنوان بهترین بازیکن جهان را دارد و حالا می‌توان او را با این دو بازیکن بزرگ مقایسه کرد.

رئال‌ مادرید چهارشنبه شب باید در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپورتینگ لیسبون به میدان برود.

605/602

کد خبر: 677209

وب گردی

وب گردی