یک  کارشناس مسایل فقه و مبانی حقوق اسلامی در واکنش به عذرخواهی اخیر مرتضوی از مردم در پیام اینستاگرامی خود نوشت: بقای جمهوری اسلامی به اعتماد عمومی و اعتقاد مردمی وابسته است و اعتقاد مردم به عوامل گوناگونی همچون رأی دادگاه مرتضوی بستگی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام محمدرضا زائری افزود: جرم او تنها قتل قربانیان مظلوم کهریزک و معمای پیچیده زهرا کاظمی نیست و اتهام او نیز فقط اختلاس ها و دروغ ها و پرونده های مطبوعاتی و ... نیست. بسیار نکته های وحشتناک هست که اگر روزی فضای لازم فراهم شود شاید بر زبان ها بیاید و به گوش ها برسد.

وی ادامه داد: اعتماد مخدوش مردم مخصوصا در وضعیت خطرناک و حساس فعلی تنها با حکم اعدام او قدری ترمیم خواهد شد و هرگونه سستی و تهاون نسبت به این موضوع و بی توجهی به خسارت های سهمگین و جدی که او به ارکان جمهوری اسلامی وارد کرده است منجر به تهدیدهایی خواهد شد که فروپاشی نظام کمترین آنها خواهد بود.

این کارشناس فقه و مبانی حقوق اسلامی در پایان اضافه کرد: فرمود :"الملک یبقی مع الکفر و لا یبقى مع الظلم / نظام حاکمیت با کفر می پاید اما با ستم از هم خواهد گسست " ! و خدا هم هیچ تعهدی نداده که ما هر کار خواستیم بکنیم و باز هم جمهوری اسلامی را حفظ کند! و ننگ بر امثال من اگر برای منفعت و مصلحت یا به طمع جیفه دنیا بر غارت دین مردم سکوت کنیم و دم برنیاوریم !

202

کد خبر: 677269

وب گردی

وب گردی