دیدار وزیر بهداشت با یکی از خانواده های شهدای منا

وزیر بهداشت شب گذشته و همزمان با عید سعید قربان و سالگرد فاجعه منا، با یکی از خانواده های شهدای منا دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سید حسن هاشمی شب گذشته با حضور در منزل شهید مهندس قاسم قنبری؛ مسئول گروه بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که سال گذشته در فاجعه منا به شهادت رسید در فضایی گرم و صمیمی با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.
دکتر هاشمی در این دیدار به بیان بخشی از اقدامات تیم اعزامی به عربستان در حادثه منا و جلسات طولانی با مقامات سعودی و تلاش برای بازگشت پیکر اجساد فاجعه منا به کشور پرداخت.
وزیر بهداشت در این دیدار با اهدای لوحی از خانواده این شهید بزرگوار تقدیر و قدردانی کرد.
شهید قنبری که شهریور ماه سال گذشته در منا به فیض شهادت رسیده بود، دارای دو فرزند 13 ساله دختر و یک فرزند 10 ساله پسر است و همسر ایشان خانم دکتر تاجیک که در حال حاضر رییس شبکه بهداشت و درمان شهرری هستند؛ فرزند و خواهر شهید بوده و پدر و برادرش در دوران جنگ تحمیلی به فیض شهادت نایل آمدند است.
گفتنی است در این دیدار دکتر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، موسوی مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران، خانم دکتر کوچک زاده همسر دکتر هاشمی ، دکتر شریعتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر زارع نژاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت حضور داشتند.

20106

کد خبر: 677299

وب گردی

وب گردی