رئیس پلیس پیشگیری ناجا: حادثه منا اوج بی کفایتی آل سعود را در مدیریت حج نشان داد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه استکبار با تدوین اقداماتی به دنبال ایران هراسی و ایجاد موج های اعتماد زدایی از ایران است،گفت: وظیفه پلیس در چنین وضعیتی شناسایی کانون های احتمالی بحران در حوزه های استحفاظی و پایبندی به توسعه گفتمان انقلاب است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در نشست سراسری فرماندهان پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به فاجعه منا افزود: این حادثه اوج بی کفایتی آل سعود را در مدیریت حج نشان داد.

او در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: پس از پیروزی انقلاب همه نهضت های آزادی بخش احساس کردند که تکیه گاهی دارند، انقلاب ما صادر شد و مردم سراسر جهان آن را الگوی خویش قرار دادند، الگوی بی بدیلی که بیان می کرد؛حق گرفتنی است و باید مقابل ظلم ایستاد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی به واسطه فراگیری بیداری اسلامی قدرت استکبار به خطر افتاد و در پی این روند نیز دشمنان به طور مداوم مترصد ضربه کشور ما هستند.

سردار شرفی افزود: استکبار با تدوین اقداماتی به دنبال ایران هراسی و ایجاد موج های اعتماد زدایی از جمهوری اسلامی ایران است.

او ادامه داد: بازیگران بسیاری در صحنه های داخلی و خارجی در این توطئه‌ها درگیر هستند که هدف آنها فرسایش سرمایه های اجتماعی، کاهش مقبولیت نظام، مشروعیت یابی کارهای خلاف قانون، نهادینه شدن الگوی تخریب به جای نقد منصفانه و ایجاد شکاف میان مسئولان است.

او افزود: وظیفه پلیس در چنین وضعیتی شناسایی کانون های احتمالی بحران در حوزه های استحفاظی و پایبندی به توسعه گفتمان انقلاب می باشد و ما باید با آمادگی نسبت به هرگونه اتفاق و دسیسه که از طرف دشمنان برای بر هم زدن امنیت طراحی می شود با هوشیاری مقابله کنیم.

20106

کد خبر: 677311

وب گردی

وب گردی