یک فعال سیاسی اصلاح طلب در حمایت از حجت الاسلام احمد مازنی، نماینده تهران گفت: بر اساس قانون «هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظرنماید».

به گزارش ایسکانیوز به نقل از امید وارنا، دبیر حزب اعتماد ملی استان تهران در دفاع از حجت الاسلام احمد مازنی نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و گفت: جایگاه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی چنان در قانون اساسی کشور رفیع است و قانون اساسی به عنوان میثاق ملی در اصل ۸۴ به نمایندگان منتخب مردم حق داده است که: «هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظرنماید».

قربانعلی قائمی ادامه داد: متاسفانه به نظر می رسد، فرد مورد اشاره که عنوان مداح اهل بیت (ع) را یدک می کشد بی ادبانه به خود جرأت می دهد سخنان سخیف و زشتی را بر علیه حجت الاسلام احمد مازنی نماینده شجاع و فرهیخته مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی بر زبان جاری کند و جامعه شریف مداحان کشور را تخریب کند. اینگونه توهین ها نشانه شخصیت گوینده و فقط شایسته توهین کننده بوده است.

این فعال اصلاح طلب افزود: چگونه است چنین کسی که بر منبر پیامبر رحمت و مهربانی تکیه می زند و به حرمت ائمه اطهار(ع) سخن می گوید و میخواهد مردم را راهنمایی کند، بی ادبانه سخن می گوید و مراجع قانونی از ایشان سوال نمی کنند که به استناد کدام قانون، چنین وظیفه یا اختیاری دارد که گستاخی کند و چهره رحمانی، عقلانی و منطقی اعتقادات مردم را در نزد افکار عمومی جامعه فهیم ایرانی به زیر سوال ببرد…

206/201

کد خبر: 677760

وب گردی

وب گردی