عبور حجم معاملات آتی سکه از ۵۳۰۰ قرارداد

حجم معاملات آتی سکه طی روز سه شنبه در بورس کالای ایران به ۵ هزار و ۳۷۲ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۶۳۱ میلیارد ریال رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، روز گذشته سکه در سررسید شهریورماه با نرخ یک میلیون و ۱۱۷هزار تومان معامله شد و افزایش ۰.۰۸ درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه تحویل آبان ماه با قیمت یک میلیون و ۱۲۹ هزارتومان معامله شد که ۰.۰۸ درصد نسبت به روز یکشنبه افزایش را نشان می دهد.

همچنین قرارداد تحویل دی ماه نیز با قیمت یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان معامله شد و افزایشی در حدود ۰.۱۳ درصد را تجربه کرد. سکه تحویل اسفند هم با ۰.۱ درصد رشد با قیمت یک میلیون و ۱۵۴ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین سررسید اردیبهشت ماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون و ۱۶۸ هزار تومان معامله شد و رشدی معادل ۰.۱۲ درصد را ثبت کرد.

در پایان سررسید تیرماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون ۱۸۶ تومان معامله شد و رشدی معادل ۰.۲۲ درصد را ثبت کرد.

در همین حال روز سه شنبه در بازار نقدی، قیمت سکه امامی با ۵۰۰ تومان افزایش معادل یک میلیون و ۱۱۶ هزار تومان اعلام شد، سکه گرمی نیز با افزایش هزار تومانی خود نسبت به روز یکشنبه، معادل ۱۸۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۱۱۳ هزار و ۸۵۲ ریال معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۴۰۴ تومان افزایش یافته است.

ارزش معاملات گواهی سپرده سکه، ۴۴۵ میلیون ریال

بنابراین گزارش، حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران امروز به ۴۰ سکه به ارزش ۴۴۵ میلیون ریال رسید. همچنین آخرین قیمت معامله سکه طلا بر روی تابلوی معاملات یک میلیون و ۱۱۴ تومان ثبت شد.

602/401

کد خبر: 677784

وب گردی

وب گردی