آغازساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی از آغاز ساخت یادمان شهدای گمنام این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا اقدامی ضمن اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی گفت: خوشبختانه با حضور دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی, برنامه ها و اقدامات فرهنگی به صورت اساسی و زیربنایی انجام می گیرد. وی تدفین پیکر دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس در محوطه دانشگاه آزاداسلامی واحد بندرانزلی را یکی از ماندگارترین اقدامات فرهنگی این واحد عنوان و خاطرنشان کرد: امنیت, پیشرفت, عظمت و اقتدار امروز جامعه مرهون خون شهدا بوده و فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل های آینده متتقل شود, برهمین اساس تدفین پیکر شهدای گمنام در دانشگاه ها می تواند تأثیر قابل توجهی بر دانشجویان داشته باشد.

دکتر اقدامی با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام این دانشگاه با کمک و مساعدت خیرین و ادارات دولتی و خصوصی در حال ساخت است افزود: امیدواریم بتوانیم پروژه ساخت یادمان را هرچه زودتر به اتمام برسانیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همچنین ساخت تندیس شهید نامجو, برپایی کرسی های آزاد اندیشی و برگزاری کارگاه هایی در این زمینه برای دانشجویان و اساتید را از مهمترین برنامه های آتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی درحوزه فرهنگی ذکر کرد.

دکتر علیرضا اقدامی در بخش دیگری از سخنان خود از انتقال کامل دانشجویان به ساختمان اداری , آموزشی طالب آباد خبر داد و گفت: دانشجویان در ساختمان سابق ( گیلار ) با مشکلات بسیاری نظیر فاصله با ساختمان اصلی( طالب آباد ), دشواری در انجام امور اداری و عدم برخورداری از امکانات و تسهیلات مختلف مواجه بودند که با انتقال به ساختمان اصلی مشکلات یادشده مرتفع شده است.

لازم به ذکر است در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی حدود 4200 نفر دانشجو در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری درحال تحصیل هستند.

20101

کد خبر: 677791

وب گردی

وب گردی